mimmoset sykkeet ollu sikiöllä,kumpi tuli

pojalla sanotaaan olevan alhaisemmat sykkeet kuin tytöllä.

Mut meillä näin
poika 120-140 (peruspoikasykkeet siis)
kaksoset:poika 140-160 ja tyttö 120-140
(väärinpäin siis täysin)
tyttö 140-160
poika 140-160

Mä sanoisin että nuo kaksi alhaisemmalla sykkeellä olevat lapseni tyttö ja poika on luonteeltaa kovasti samanlaisia.
Termperamenttisia ja vilkkaita.
Korkeemmalla sykkeellä olevat on rauhallisempia.Siinäkin vielä eroja....

Mut ei tod voi sykkeestä veikata.
 
vieras
Tytöltä oli raskausaikana korkeammat, luokkaa n.130-160. Pojalta oli 125-150. Ennen suunniteltua sektiota juuri ennen saliin vientiä pojan syke oli n.110 ja vähän allekin välillä. Kätilö veikkasi niiden perusteella poikaa, joka siis tulikin.

Mun mielestä alkuraskauden sykkeillä ei ole niin paljon merkitystä kuin loppuvaiheen sykkeillä. Loppuraskaudesta jos sykkeet painuu 130:n alle, niin poikaa pukkaa... Mutta teorioita taitaa olla yhtä monta kuin tulkitsijoitakin :)
 
mulla poikia 5 ja sykkeet 120-160
Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:
oon ihan malttamaton :D mulla on ollu 100% tyttöolo,mut terkka väitti et varma poika sykkeiden perusteella 145-148,mites teillä menny?
mä en oo ikinäni tavannut niin tyhmää terkkaa joka väittää sykkeiden perusteella arvaavansa sukupuolen, siis karmeeta että jotkut puoskarit laukoo mitä sattuu!?!
mun neuvolantäti sanoi oikein seurannensa tätä syke/sukupuolihommaa pitkän aikaa ja sanoi, että molemmista tulee molempia (matalista ja korkeista sykkeistä siis) että hän ei voinut sanoa jomman kumman syketason ennustavan paremmin toista kun toista sukupuolta.
Ainakin kokemusta ehti tälle neuvolatädille kertyä kun pääsi juuri eläkkeelle.
 
viiden muksun mamma
Yksi mun tuttu sanoikin, että siitä sykkeestä voi tasan tarkkaan päätellä että JOMPIKUMPI on tulossa =)

Edellisessä raskaudessa sykkeet olivat todella alhaiset 110-130. Kätilöt veikkailivat oikein rauhallista poikaa. No tyttö tuli, joka on kyllä aikaslailla vilkas tapaus.

Tässä raskaudessa sykkeet on olleet korkeammat 130-150 ja poika on tulossa.
 
rouva huu
Meidän pojalla sykkeet yleensä 110-120, välillä laski 100 pintaan, välillä nousi (hetkellisesti) 150-160. Isoa ja rauhallista poikaa veikattiin. No sukupuoli meni oikein, mutta oli pienenpieni ja rauhallisuudesta ei ole kyllä tietoakaan.
 

Yhteistyössä