minä en ymmärrä miten naiset eivät miehilleen sen vertaa viitsi mieliksi olla että ajelisivat tuherokarvansa

  • Viestiketjun aloittaja "viiva"
  • Ensimmäinen viesti
"viiva"
lähes kaikki miehet ottaisivat siistityn tuheron mielummin kun afropehkon missä karvat ylttää perseeseen asti. on varmaan tosi kiva nuoleskella pillua ja peppua karvat kitalaessa kun vaimo ei viitsi yhtään itsestään huolehtia.
ja kuvitella mitkä näkymät takaapäin vedellessä, pitkät perstuherot kutittamassa kyrvänvartta.

jos miehestään välittää niin alapäänsä siistii. en tarkoita täysposlaria, mutta edes kolmio.
 
"viiva"
[QUOTE="Vieras";27452704]Ja mies kans vetää perseen sileäksi?[/QUOTE]

miksi? ei miehen perse liity seksielämäämme mitenkään, ei olla asennoissa missä perskarvoja tuijottelisin.
kyrvästä mieskin toki varresta ajelee, ja saksilla siistii. joskus myös pallit. huomaavaisuutta ja rakkauden osoitusta puolisolleen. :)
 
[QUOTE="Zap";27452768]Vähemmän niillä afrikkalaisilla on alapäässä karvaa kuin keskiverto suomiemännällä. Kokemusta on....[/QUOTE]

No jos ei sun emäntäsi ole apina, niin oletko varma, että hän on nainen?

(Tarkoitin siis afrikkalaisilla tosiaan eläimiä, en ihmisiä.)
 
"hmmm"
[QUOTE="viiva";27452721]miksi? ei miehen perse liity seksielämäämme mitenkään, ei olla asennoissa missä perskarvoja tuijottelisin.
kyrvästä mieskin toki varresta ajelee, ja saksilla siistii. joskus myös pallit. huomaavaisuutta ja rakkauden osoitusta puolisolleen. :)[/QUOTE]

Ei mun miehellä ainakaan kasva siinä varressa karvoja :O. Oootko jonkun apinan kanssa, hyi!!
 
[QUOTE="Zap";27452785]Lyöppä römpsästäsi kuva tiskiin, niin arvioidaan sinun karvamääräsi! Toivottavasti ei ole kovain pahaa orankiosastoa tarjolla.[/QUOTE]

Eipä taida olla ihan luonnollisessa tilassa nyt. Mutta ei mulla kyllä persiissä mitään kaislikkoa ole sentäs. Kuvia en laita jakoon, ne on mun äijän omaisuutta.
 
"viiva"
[QUOTE="hmmm";27452802]Ei mun miehellä ainakaan kasva siinä varressa karvoja :O. Oootko jonkun apinan kanssa, hyi!![/QUOTE]

no ei oo mitään tarkkaa rajaa, saattaa muutama hajakarva olla kyrvän varressakin muutaman sentin korkeudella. :) sun ukollasko on tarkka karvaraja? vai eiks sillä oo karvoja? taidat trollailla vaan, kun miehelles ei kelpaa sun tuheros.
 
"hmmm"
[QUOTE="viiva";27452837]no ei oo mitään tarkkaa rajaa, saattaa muutama hajakarva olla kyrvän varressakin muutaman sentin korkeudella. :) sun ukollasko on tarkka karvaraja? vai eiks sillä oo karvoja? taidat trollailla vaan, kun miehelles ei kelpaa sun tuheros.[/QUOTE]

No todellakin kasvaa niitä karvoja vaan siinä häpykummulla.

Ja mun ukolle kelpaa mun värkki karvoilla ja ilman. Ei kuulemma ole mitään eroa. Itse tykkään taas mieluummin karvoista, ukolla oli joskus posliini, mutta pyysin kasvattamaan karvat. Nyt molemmilla siistitty.
 
"viiva"
[QUOTE="hmmm";27452848]No todellakin kasvaa niitä karvoja vaan siinä häpykummulla.

Ja mun ukolle kelpaa mun värkki karvoilla ja ilman. Ei kuulemma ole mitään eroa. Itse tykkään taas mieluummin karvoista, ukolla oli joskus posliini, mutta pyysin kasvattamaan karvat. Nyt molemmilla siistitty.[/QUOTE]

ei taida ukollas olla puberteetti vielä tullut jos karvoja kasvaa kaksi ristissä ja sun mielestä kaikki keillä on enemmän on apinoita. :D:D
 
"hmmm"
[QUOTE="viiva";27452866]ei taida ukollas olla puberteetti vielä tullut jos karvoja kasvaa kaksi ristissä ja sun mielestä kaikki keillä on enemmän on apinoita. :D:D[/QUOTE]

No hohhoijaa.. karvoja kasvaa enemmän kuin kaksi, mutta kasvavat siinä varren tyvessä, häpykummulla, eivät itse varressa. Mikä tässä nyt on vaikeaa??? Oletko itse edes koskaan nähnyt miehen värkkiä livenä?
 
"viiva"
[QUOTE="hmmm";27452876]No hohhoijaa.. karvoja kasvaa enemmän kuin kaksi, mutta kasvavat siinä varren tyvessä, häpykummulla, eivät itse varressa. Mikä tässä nyt on vaikeaa??? Oletko itse edes koskaan nähnyt miehen värkkiä livenä?[/QUOTE]

no 13 vuotta tässä on saman miehen vehkeitä katseltu. sä et oo vai, jos normaali karvoitus on niin outo apinajuttu sulle? :( no, kyllä säkin vielä joskus näet. :hug:
 

Yhteistyössä