minä hetken.... laittakaa muutkin omia kuvia!

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu..suukki kiinni. Hirveet hampaat.
Mä olen juur opettelemassa tykkäämään itsestäni ja koitan oppia kestämään myös nuo hampaani. Niille kun en voi mitään. Niin että taidanpa jatkossakin laittaa hymykuvia ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Minäkin rohkeudun. =) Laitan kuvan profiiliin, niin ei välttämättä jää ikuisuuksiksi pyörimään tänne se.
wow, sähäkän näköinen nainen =) kauneutta ja persoonallisuutta samassa paketissa...temperamenttia löytyy??
Kiitos. En tunnusta olevani mitenkään äkkipikainen, vaikka kaikki väittävät mun olevan pelottava... :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä harvemmin hymyilen suu auki kuvissa kun torahampaat vilkkuu. Tässä kuitenkin poikkeus :)

kaunis olet ja jotenkin ei-ihan-tyypillisen -suomalaisen näköinen...
:)
Kiitos samoin :). Mua on aina luultu milloin miksikin ulkomaalaiseksi. Johtuu kait noista tummista piirteistä ja tummahkosta ihonväristäkin. Varsinkin kesäisin mulla on aina ruskea iho, mutta en mä ihan valkoiseksi vaalennu edes talvella.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu..suukki kiinni. Hirveet hampaat.
Mä olen juur opettelemassa tykkäämään itsestäni ja koitan oppia kestämään myös nuo hampaani. Niille kun en voi mitään. Niin että taidanpa jatkossakin laittaa hymykuvia ;)
Laita vaan, ei sun hampaissa ole mitään vikaa, ihan normaalit hampaat. Ihme kommentti! :eek: Ei ole näköjään olemassakaan kuvaketjua, missä ei kukaan arvostelisi toisia ikävästi.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu..suukki kiinni. Hirveet hampaat.
Mä olen juur opettelemassa tykkäämään itsestäni ja koitan oppia kestämään myös nuo hampaani. Niille kun en voi mitään. Niin että taidanpa jatkossakin laittaa hymykuvia ;)
Laita vaan, ei sun hampaissa ole mitään vikaa, ihan normaalit hampaat. Ihme kommentti! :eek: Ei ole näköjään olemassakaan kuvaketjua, missä ei kukaan arvostelisi toisia ikävästi.. :(
no ei varmaan, ellei kaikki laiteta itsestämme kuvia säkki päässä, siitäkin tietysti voisi löytää sanomista että on väärän värinen ja mallinen säkki.
Muilta osin peesaan Suzyannea, ei Turkilmaksen purukalustossa ole mitään vikaa.
 
dfjjf
Kauniita naisia paljon.

Jotkut kirjoittelijat ovat muissa ketjuissa kiinnittäneet huomion jyrkillä, melkeinpä ahdasmielisillä mielipiteillään. No, nytpä huomasin kuvista että juuri he ovatkin erittäin nuoria joten saattaa se aika hieman auttaa huomaamaan ettei kaikki ole niin mustavalkoista :D
 
Tosi paljon kivoja kuvia tullut.

Tahtoisin oman kuvani täältä jo pois, mutta se on lainattu niin monta kertaa, että mahtaa olla vaikeeta???

Ja mun kynnet EI oo jyrsityt!! Ne leikataan joka päivä, ei jyrsitä!!!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Tosi paljon kivoja kuvia tullut.

Tahtoisin oman kuvani täältä jo pois, mutta se on lainattu niin monta kertaa, että mahtaa olla vaikeeta???

Ja mun kynnet EI oo jyrsityt!! Ne leikataan joka päivä, ei jyrsitä!!!! :)
no mä ainakin poistin linkin sun kuvaan kommentistani, mutta eipä siitä apua ole, kun linkki on myös vieraiden kommenteissa lainattuna
 
No, ei se oo niin vakavaa! Eikä mulla ole mitään itsetunto komplekseja enää ulkonäön suhteen.... aina löytyy jotain mistä narista, mutta ikää, kun tulee niin jotenkin sitä sopeutuu siihen, että sitä nyt on vaan semmoinen, kuin on....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No, ei se oo niin vakavaa! Eikä mulla ole mitään itsetunto komplekseja enää ulkonäön suhteen.... aina löytyy jotain mistä narista, mutta ikää, kun tulee niin jotenkin sitä sopeutuu siihen, että sitä nyt on vaan semmoinen, kuin on....
no eipä sulla ole aihettakaan mihinkään ulkonäkö komplekseihin
...mutta se on kyllä totta että kummasti sitä iän myötä oppii tulemaan toimeen ulkonäkönsä kanssa nimim. kokemusta on :)
 

Yhteistyössä