Minä läimäytin pientä lastani. :(

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Säikähdin hirveästi, kun 1v anoppilassa meinasi pistää märän käden pistorasiaan ja ensireaktioni oli läimäistä käsi pois. Lasta ei sattunut. Nyt minua kalvaa tuo, mitä jos joskus oikeasti lyön? En koskaan ollut kuvitellut että voisin... :'(
 
Ei tuosta kannata huonoa omaatuntoa potea. Lapseenhan ei edes sattunut, etkä ollut vihainen kun läppäisit...joten en usko että on vaaraa siitä, että voisit lyödä lasta oikeasti, suuttuessasi :hug:

Mitä pistorasioihin tulee, niin meidän muksut ovat saaneet ihan vapaasti niitä räpeltää, jos on sattunut kiinnostamaan. Sukkapuikkoja emme omista, eikä niistä mitään vaaraa muuten ole.
 
kuule
Mä tulin kerran suihkusta ja olin alasti. Kumarruin makuuhuoneessa ottamaan jotain vaatetta lattialta ja 2v tyttö tuli takaapäin kokeilemaan äidin pimppiä. :D Mä läimäytin tytön käden pois aika kovaa. Se tapahtui niin nopeasti, etten ehtinyt tajuta mitään. Hauska ja kamala tilanne. :)
 
Rukoilijasirkka
No jos mietit että sähköisku vai läimäys kädelle, niin läimäys kädelle on ihan hyvä juttu. Sun vaisto pisti sut läimäsemään ja oli siinä oikeassa. On eri asia läimäistä suojellakseen akuutissa tilanteessa, kuin vihassa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
Mä tulin kerran suihkusta ja olin alasti. Kumarruin makuuhuoneessa ottamaan jotain vaatetta lattialta ja 2v tyttö tuli takaapäin kokeilemaan äidin pimppiä. :D Mä läimäytin tytön käden pois aika kovaa. Se tapahtui niin nopeasti, etten ehtinyt tajuta mitään. Hauska ja kamala tilanne. :)
Rasia kuin rasia ;)
 
vieras
Minä nipistin vahingossa vauvaa kun meinas kierähtää sängystä alas. Kaikille sattuu tuollaista joskus. Se on pieni paha kuitenkin verrattuna putoomiseen/sähköiskuun/auton alle jääntiin tms
 
eihän tuo nyt ollu mikään
Ja melkeenpä voi sanoa että hyvä vaan että läppäsit tuossa tapauksessa ..jospa se lapsi tuosta oppi ettei kannata koskea pistorasiaan (edes kuivilla käsillä).

Älä nyt tuosta stressaa ..varmasti on lapses jo unohtanu tuon läimäsyn..

Jos oisin esim. kasvoille läimässy niin sitten asia olisi taas toinen...
joten nou hätä! :)
 

Yhteistyössä