Minä meikkaan joka päivä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Musta se olis väärin jo mun miestä kohtaan näyttää yhtäkkiä kulahtaneelta kun ennen olen huolehtinut itsestäni. Tiedän kyllä että monelle käy näin, sitten ihmetellään kun ei miestä enää kiinnosta esim. seksi samalla lailla. Ei kai sitä kiinnosta jos nainen muuttuu muumiMAMMAksi.
Minusta sekin on surullista jos naisen pitää näyttää hyvältä että oma mies huolii. Se on sitten aivan eri asia jos on sinkku ja etsii sitä rakastaan, niin tottakai ensivaikutelma on tärkeä ja se miltä näyttää. Mutta eihän sitä parisuhteessa ollessaan voi täydelliseltä joka paikassa näyttää, ikävää että jotkut vaativat sitä itseltään.
Kyllä se elämä valuu hukkaan jos pystyy näyttäytymään vain tunnin tälläyksen jälkeen. Vanhana me kaikki näytetään yhtä rumilta ja silloinkin pitäisi sille miehelle vielä kelvata. Jos ei kulahtaneena mutta nuorena miehelleen kelpaa, niin kuinkakohan monta kertaa se on vaihtanut nuorempaan ja nätimpään ennen kuin kiikkustuolissa istutaan.
Sanoinko että tällään tunnin? Kyllä minun mies ottaa mut ihan puhtaasta rakkaudestakin. Musta on silti huomaavaista häntä ja meidän liittoa kohtaan jatkaa laittautumista vaikka olen äiti. Olis se musta ikävää jos miehen ulkonäkö yhtäkkiä "rapistuisi". Rakkaus ei siitä vähene mutta silti... Kuka nyt ei mielummin katsele kumppaniaan hyvännäköisenä?
 
hei
Niin mäkin yleensä, koska olen huomannut sen vaikuttavan mun työtehoon. :) Siis vaikka oon kotonakin, päivinä, jolloin laitan itseni kuntoon, olen paljon aktiivisempi. Jos en meikkaa tms. jään helposti vain sohvalle löhöämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Musta se olis väärin jo mun miestä kohtaan näyttää yhtäkkiä kulahtaneelta kun ennen olen huolehtinut itsestäni. Tiedän kyllä että monelle käy näin, sitten ihmetellään kun ei miestä enää kiinnosta esim. seksi samalla lailla. Ei kai sitä kiinnosta jos nainen muuttuu muumiMAMMAksi.
Minusta sekin on surullista jos naisen pitää näyttää hyvältä että oma mies huolii. Se on sitten aivan eri asia jos on sinkku ja etsii sitä rakastaan, niin tottakai ensivaikutelma on tärkeä ja se miltä näyttää. Mutta eihän sitä parisuhteessa ollessaan voi täydelliseltä joka paikassa näyttää, ikävää että jotkut vaativat sitä itseltään.
Kyllä se elämä valuu hukkaan jos pystyy näyttäytymään vain tunnin tälläyksen jälkeen. Vanhana me kaikki näytetään yhtä rumilta ja silloinkin pitäisi sille miehelle vielä kelvata. Jos ei kulahtaneena mutta nuorena miehelleen kelpaa, niin kuinkakohan monta kertaa se on vaihtanut nuorempaan ja nätimpään ennen kuin kiikkustuolissa istutaan.
Sanoinko että tällään tunnin? Kyllä minun mies ottaa mut ihan puhtaasta rakkaudestakin. Musta on silti huomaavaista häntä ja meidän liittoa kohtaan jatkaa laittautumista vaikka olen äiti. Olis se musta ikävää jos miehen ulkonäkö yhtäkkiä "rapistuisi". Rakkaus ei siitä vähene mutta silti... Kuka nyt ei mielummin katsele kumppaniaan hyvännäköisenä?
Et sanonut, mulla onkin tapana liioitella että saan pointtini perille :D Ei mulle ainakaan ole mitään väliä miltä kumppani näyttää enkä sellaista miestä olisi huolinutkaan joka vaatii tälläytymistä multa. Ihan itseni vuoksi tällään, siksi kun olen niin säälittävä että en halua näyttäytyä ihmisten edessä ilman meikkiä. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Et sanonut, mulla onkin tapana liioitella että saan pointtini perille :D Ei mulle ainakaan ole mitään väliä miltä kumppani näyttää enkä sellaista miestä olisi huolinutkaan joka vaatii tälläytymistä multa. Ihan itseni vuoksi tällään, siksi kun olen niin säälittävä että en halua näyttäytyä ihmisten edessä ilman meikkiä. :headwall:
No äläs nyt! Pidä sitä kunnia-asiana että sinä jaksat huloehtia itsestäsi. Näkökulmastahan tässä vain on kyse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Et sanonut, mulla onkin tapana liioitella että saan pointtini perille :D Ei mulle ainakaan ole mitään väliä miltä kumppani näyttää enkä sellaista miestä olisi huolinutkaan joka vaatii tälläytymistä multa. Ihan itseni vuoksi tällään, siksi kun olen niin säälittävä että en halua näyttäytyä ihmisten edessä ilman meikkiä. :headwall:
No äläs nyt! Pidä sitä kunnia-asiana että sinä jaksat huloehtia itsestäsi. Näkökulmastahan tässä vain on kyse.
:D Täytyy yrittää kääntää nuo aivot ajattelemaan asiaa noin :LOL:
 
Minusta on aika surkeaa, että meikkaavat ihmiset luokitellaan pinnallisiksi ja meikkamattomat epäsiisteiksi B)

Itse meikkaan joka ikinen päivä, se on mua. Tukankin laitan, koska pidän siitä, että näytän huolitellulta. En kulje rikkinäisissä saati likaisissa vaatteissa, koska se ei ole minua. Itselleni on tärkeää, että näytän hyvältä, ei sen pitäisi olla keltään pois.

Mutta....

Jos nainen on enne lapsia ollut itsestään huolehtiva ja siisti, on se aika kornia rupsahtaa totaalisesti... Kyllä se on minun mielestäni osa parisuhdetta, että viehettää toista. Ei sillä, eihän kaikki miehet piittaa meikatuista naisista ja toisin päin.

Ei meikittömyys tarkoita rumuutta tai laiskuutta, mutta se, jos ei itselleen tee mitään, taikka parhaimmassa tapauksessa jättää hygieniankin heitteille, niin hyi olkoot. :eek:

valitettavan moni äiti-mammuska vaan tuntuu ajattelevan, ettei itsestään tarvi enää huolehtia pätkän vertaa, kun on oma vauva. Haistaan hielle ja kuljetaan kauhtuneissa, rintamaidolle löyhkäävissä vaatteissa ihmisten ilmoilla... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Et sanonut, mulla onkin tapana liioitella että saan pointtini perille :D Ei mulle ainakaan ole mitään väliä miltä kumppani näyttää enkä sellaista miestä olisi huolinutkaan joka vaatii tälläytymistä multa. Ihan itseni vuoksi tällään, siksi kun olen niin säälittävä että en halua näyttäytyä ihmisten edessä ilman meikkiä. :headwall:
No äläs nyt! Pidä sitä kunnia-asiana että sinä jaksat huloehtia itsestäsi. Näkökulmastahan tässä vain on kyse.
:D Täytyy yrittää kääntää nuo aivot ajattelemaan asiaa noin :LOL:
Hyvä tyttö! :LOL:
 
minä en.
olen kaunis ilman meikiäkin ,tummat piirteet niin edes =)
mieskin tykkää.
ja pidän mukavia vaatteita.. jos ulos lähden yriän vähän katsoa mitä päälle. kotona voin olla vaikka tukka ponnarilla ja fleese housut ja paita päällä ja mies ulee kotiin ja katsoo minua ja sanoo kuinka kaunis olenkaan :heart:
hän ei tarvitse siihen hineoja vaatteita tai meikkejä.

mutta ymmärrän sen pointin että nainen vaan antaa itsensä kulahtaa. lihota. hiukset paskasena.. ei ikinä katso itseään peilistä vaan elää lapselleen.jo voihan tuo rasittaa suhdetta.

mutta tehkööt jokainenn niinkuin parhaaksi näkee. jos joku tykmää meikkailla niin tehkööt ja jos ei tykkää niin ei tee..helppoa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Musta se olis väärin jo mun miestä kohtaan näyttää yhtäkkiä kulahtaneelta kun ennen olen huolehtinut itsestäni. Tiedän kyllä että monelle käy näin, sitten ihmetellään kun ei miestä enää kiinnosta esim. seksi samalla lailla. Ei kai sitä kiinnosta jos nainen muuttuu muumiMAMMAksi.
Minusta sekin on surullista jos naisen pitää näyttää hyvältä että oma mies huolii. Se on sitten aivan eri asia jos on sinkku ja etsii sitä rakastaan, niin tottakai ensivaikutelma on tärkeä ja se miltä näyttää. Mutta eihän sitä parisuhteessa ollessaan voi täydelliseltä joka paikassa näyttää, ikävää että jotkut vaativat sitä itseltään.
Kyllä se elämä valuu hukkaan jos pystyy näyttäytymään vain tunnin tälläyksen jälkeen. Vanhana me kaikki näytetään yhtä rumilta ja silloinkin pitäisi sille miehelle vielä kelvata. Jos ei kulahtaneena mutta nuorena miehelleen kelpaa, niin kuinkakohan monta kertaa se on vaihtanut nuorempaan ja nätimpään ennen kuin kiikkustuolissa istutaan.
Sanoinko että tällään tunnin? Kyllä minun mies ottaa mut ihan puhtaasta rakkaudestakin. Musta on silti huomaavaista häntä ja meidän liittoa kohtaan jatkaa laittautumista vaikka olen äiti. Olis se musta ikävää jos miehen ulkonäkö yhtäkkiä "rapistuisi". Rakkaus ei siitä vähene mutta silti... Kuka nyt ei mielummin katsele kumppaniaan hyvännäköisenä?
Et sanonut, mulla onkin tapana liioitella että saan pointtini perille :D Ei mulle ainakaan ole mitään väliä miltä kumppani näyttää enkä sellaista miestä olisi huolinutkaan joka vaatii tälläytymistä multa. Ihan itseni vuoksi tällään, siksi kun olen niin säälittävä että en halua näyttäytyä ihmisten edessä ilman meikkiä. :headwall:
etkös sä ole juuri se tumma kaunis nainen jolla monta tyttöä.. olis kiva nähdä ilman meikkiä kuva.. uskon että olisit tosi kaunis
 
Mä meikkaan joka ikinen aamu töihin lähtiessä ja laitan hiukset milloin mitenkin.
Vapaapäivinä laitan hiukset ponihännälle ja laitan kyllä puuteria ja ripsaria, että tulee sellainen siisti olo.
Lomaillessa ja viihteellä meikkaan vahvemmin ja laitan hiukset näyttävämmin/suuremmalla vaivalla.
Lisäksi käyn säännöllisesti värjäämässä ripseni ja kulmani. On niiiin paljon pirteämpi ja huolitellumpi olo. Nyt raskaana ollessa kun muu keho muuttuu niin on edes se lohtu että naama säilyy entisellään =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Musta se olis väärin jo mun miestä kohtaan näyttää yhtäkkiä kulahtaneelta kun ennen olen huolehtinut itsestäni. Tiedän kyllä että monelle käy näin, sitten ihmetellään kun ei miestä enää kiinnosta esim. seksi samalla lailla. Ei kai sitä kiinnosta jos nainen muuttuu muumiMAMMAksi.
Peesi. Aina oon ollu huoliteltu niin miks sen nyt lopettasin. Onhan se miehestäkin kivaa kun nainen on vetävän näkönen. Kyllähän mieskin siistii partansa, mun mies laittaa tukkansa, pesee hampaansa, putsaa korvansa jne.
Ja tää ei sit tarkota sitä etten kelpaisi meikittäkin, on nähny mut tooooosiiii kipeenä ja surkeena, räkä poskella ja silti tykänny. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Musta se olis väärin jo mun miestä kohtaan näyttää yhtäkkiä kulahtaneelta kun ennen olen huolehtinut itsestäni. Tiedän kyllä että monelle käy näin, sitten ihmetellään kun ei miestä enää kiinnosta esim. seksi samalla lailla. Ei kai sitä kiinnosta jos nainen muuttuu muumiMAMMAksi.
Minusta sekin on surullista jos naisen pitää näyttää hyvältä että oma mies huolii. Se on sitten aivan eri asia jos on sinkku ja etsii sitä rakastaan, niin tottakai ensivaikutelma on tärkeä ja se miltä näyttää. Mutta eihän sitä parisuhteessa ollessaan voi täydelliseltä joka paikassa näyttää, ikävää että jotkut vaativat sitä itseltään.
Kyllä se elämä valuu hukkaan jos pystyy näyttäytymään vain tunnin tälläyksen jälkeen. Vanhana me kaikki näytetään yhtä rumilta ja silloinkin pitäisi sille miehelle vielä kelvata. Jos ei kulahtaneena mutta nuorena miehelleen kelpaa, niin kuinkakohan monta kertaa se on vaihtanut nuorempaan ja nätimpään ennen kuin kiikkustuolissa istutaan.
Mulla arkimeikkiin ja tukan laittoon menee max. vartti. Ja se on sekä itseäni et kanssaeläjiä varten. Eikä tarte täydelliseltä näyttää, mut mä ainakin haluan tuntea itseni kauniiksi ja toki haluan et miehenkin silmää miellyttää. Miellyttää saunassakin, saunanpuhtaana, ei siitä oo kiinni.
 
joo, sama juttu, eli siihen arki meikin "väkertämiseen " menee max 5 minuuttia ja tukkaan 10, siihen kuuluu föönaykset, muotoilut, kikkailut, kähertämiset ja väkertämiset :LOL:

Miehen takia en itseäni laita, vaan itseäni varten
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mitä teidän hiusten laitto noin käytännössä tarkoittaa? Tai ei kai kukaan jätä hiuksiaan esim harjaamatta kuitenkaan...
No miulla se riippuu siitä et mitkä vaatteet panen. Jos on tulossa neuvotteluja tai asiakasvieraita, niin panen jakkupuvun ja kietaisen tukan nutturalle tai ylös sykerölle.
Sit jos on töissä rennompi päivä, niin laitan sen joko kiinni tai auki, vähän saatan kihartaa latvoja.
Viihteelle mennessä saatan tehdä kiharat tai nostaa tukan korkeelle semmoseks pörröks, millon mitenkin huvittaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
mut mä ainakin haluan tuntea itseni kauniiksi ja toki haluan et miehenkin silmää miellyttää. Miellyttää saunassakin, saunanpuhtaana, ei siitä oo kiinni.

Mä ainakin tunnen itseni kauniiksi ihan ilman meikkiäkin ja mieskin on lukemattomia kertoja kehunut kauniiksi nimenomaan meikittömänä.

Ärsyttää vaan niin paljon kun meikkaamaton nainen rinnastetaan täällä kulahtaneeseen, lihonneeseen ja tukka likaisena kulkevaan MAMMAAN.

Olen kaunis, seksikäs ja pirteä persoona. Meikattuna tai ilman. Myös miehen mielestä.
Mutta jos avaan suuni ja totean palstalla, että viikossa on vähemmän päiviä jolloin meikkaan, kun päiviä jolloin kuljen luonnollisena, olen jotenkin kulahtanut ja säälittävä mammaihminen jonka mieheltä on hävinnyt seksihalut kauhtunutta akkaa katellessaan.

Jokainen tekee niinkun tykkää, mut turha minusta on kaikkia vähemmän ehostavia luokitella edellä mainitulla tavalla.. Varsinkaan näkemättä.
 
Mäkään en oikein jaksa... nyt olen vähän ryhdistäytynyt =) Eli aina silloin tällöin jaksan. Ennen en edes mennyt roskia viemään ilman meikkiä, mutta ei nykyään tarvitse kun olen pikkuisen kanssa kotona ja täällä meidän lähiössä ulkoillaan. Jos kaupunkiin tai kylään lähden tai on joku kylään tulossa, niin sit. Hiuksia en laita, kun ovat pitkät ja paksut, aina kiinni. Kynnet lakkasin viimeksi ennen pojan syntymää kesäkuussa:)

 

Yhteistyössä