Minä pääsin,minä pääsin!

Hei tuleeko tulokset tänään useimmista kouluista?
Mulle sanottiin että tän kuun puolessa välissä tulee että pääsenkö..Ja nythän olis oikeestaan tän kuun puoliväli..Meen kattoon laatikosta onko tullu lappu. :whistle:
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Paljon onnea :flower: :flower: Mitäs lähdet opiskelemaan??
Kiitti kaikille onnitteluista. Yksi hullu lisää tulee Suomen hoitsujen joukkoon Kangasalta :saint: :whistle:
Minkäs sortin hoitsu susta tulee? Mietin vaan, että tuutkos tuon saman oppilaitoksen käytäviä samoilemaan missä mä jatkan syksyllä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Paljon onnea :flower: :flower: Mitäs lähdet opiskelemaan??
Kiitti kaikille onnitteluista. Yksi hullu lisää tulee Suomen hoitsujen joukkoon Kangasalta :saint: :whistle:
Minkäs sortin hoitsu susta tulee? Mietin vaan, että tuutkos tuon saman oppilaitoksen käytäviä samoilemaan missä mä jatkan syksyllä ;)

En varmaan vielä :D Alottelen lähihoitajapohjalta, kun sen koulun mukaan sain pomon kans sovittua työvuorot :D Että tervetuloa kiva elämä; illat koulussa ja päivät töissä :LOL:
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
En varmaan vielä :D Alottelen lähihoitajapohjalta, kun sen koulun mukaan sain pomon kans sovittua työvuorot :D Että tervetuloa kiva elämä; illat koulussa ja päivät töissä :LOL:
Ainakin sitten tekemistä riittää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Paljon
Minkäs sortin hoitsu susta tulee? Mietin vaan, että tuutkos tuon saman oppilaitoksen käytäviä samoilemaan missä mä jatkan syksyllä ;)
Minä ilmeisesti tulen saman koulun käytäviä samoilemaan.. Paikka Piramkiin ollut 1,5 vuotta, joten kait se on pakko nyt sitten lunastaa.. :whistle: Monettako vuotta aloitat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Pkako hehkuttaa, kun on niin ilonen olo...Mä pääsin kouluun!! Rupeama alkaa syksyllä, että tässä on sitten vähän niin kuin kesäloma työn merkeissä ennen koulua :D

Onnittelut!
Mä jännään huomenna, toisko tuo posti pääsypaperit. Pääsisin vihdoin käymään lähihoitajan loppuun. Menny viikkokin niin hitaasti ettei koskaan oo vielä niin hitaasti mennyt.

:)
 

Yhteistyössä