Minä täällä taas, hei...

En tiiä, onko täällä enään ketään tuttuja, aloiteltiin silloin muutama vuosi sitten täällä Uudenvuoden jälkeen. Silloin paino putosi, mutta jojo iski. Nyt olisi haaveena, että reilun vuoden päästä voitaisiin harkita pikkukakkosta, mutta minun pitää pudottaa sitä ennen painoa, että jaksan raskauden tuomat kilot ja ilot. En ole vaakalle suostunut -liekö se enää toimisikaan, mutta kaipa tässä keventelyn jälkeen. Kyllä se yli sataa varmaan näyttää (toivottavasti ei paljon), pituutta 177. kun saisi painon edes 80kg:een, saati sitten 75... :ashamed: Aloittelemaan!
 
viiden äiti laiskana
Moikka!

En kyllä ole niitä jota on tuolla ilmoittamallasi ajankohdalla mukana ollut. Mutta nyt olen ja varmaankin myös pysyn jonkin aikaa. Sillä minulla on mistä ottaa = ei hetkessä keräiltyjä ylimääräisiä kiloja pois pudotella n.30kg. :eek: :(

Minä olen pinoutunut tuonne yli 80kg:n pinoon. Meitä on siellä muitakin joten siellä olisi yksi "paikka" josta varmaan saisit tukea itsellesi. Vaan en kyllä osaa sanoa löytyykö sieltä "vanhoja tuttujasi", mutta uusia löytyy. ;)

Toisaalta meillä on toinenkin "syy" miksi mielelläni kaveriksesi/tueksesi lähden. Sillä meillä näköjään on melko lailla samat motivaatiot ylimääräisten kilojen pois hettelyyn. ;)

Itselläni niin pituutta kuin painoakin hiukka vähemmän kuin sinulla mutta suhteessa melkolailla samoissa ollaan. :whistle:

TSEMPPIÄ urakkaan!!! :attn: :attn: :attn:
 

Yhteistyössä