Minä tupakoin siksi, että vauva pysyisi pienenä, muuten

  • Viestiketjun aloittaja siksi
  • Ensimmäinen viesti
ap
Niiiii-in, mutta vauvan aivoihin jää silti muistijälki jostain vahvemmasta aineesta, ja se taas johtaa myöhemmässä vaiheessa suuremman mahdollisuuden jäädä huumeisiin koukkuun.
Mieluummin näen lapseni tupakoimassa kuin röökiä vetämässä.
Ehkä te ette vielä usko tätä mutta veljeni on tutkija, ja hän kertoi minulle tästä.
Kun vauva on pieni, pystyn synnyttämään luomuna ilman mitään kipulääkkeitä.
 
Täällä palstalla kun ovat ne raskausaikana tupakoineet äidit kertoilleet lastensa syntymämittoja, niin oon tullut siihen tulokseen, että eipä se tupakointi kyllä vaikuta aina siihen syntymäpainoon... Hyvinkin voi lapsi kasvaa normaalisti tupakasta huolimatta. Että otatko oikein tuplariskin, tupakoit ja sitten joudut ehkä kuitenkin sektioon ison vauvan takia?

Vaikka provohan tää juttu nyt kaikesta päätellen on, mutta silti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No tarkoitin _tietenkin_ mieluummin tupakoiva kuin kovia huumeita piikittävä. Jotain kertoo teidänkin päättelykyvystä kun ette tajunneet! :D
Mitäs sun päättelykyky kertoo?! :LOL:

Jos se sun TUTKIJA veljes sanos sulle että vedäpä vielä votkapullo ja hyppää katolta nii saat taatusti 3 kilosen lapsen joka ei mee päivääkään yli niin hyppäätkö??

Jessus mitä dorkia maailmaan mahtuu...
 
just
eilen oli ylen uutisissa, että tupakointi perheessä lisää istukan irtoamisriskiä huomattavasti. Myös se, jos isä polttaa, kolminkertaistaa riskin, äidin polttaessa riski on viisinkertainen normaaliin verrattuna.
Sitä voi sitten itse kukin miettiä, miten terveellistä istukan irtoaminen on vauvalle ja itselleen...
 
Hitsi kun oisin tonkin tiennyt... Lopetin puolivälissä raskautta kun kuopusta odotin, ja siksi se varmaan kasvoi niin isoksi ja jouduin keisarileikkaukseen. Ja sillähän ei tietenkään ole mitään merkitystä ettei sitä tehty sen takia että vauva oli niin iso.
 
HepsuP harmaana
ei sitten ottanut koko lainausta..siis ihminen joka tupakoi raskausaikana on todella ajattelematon. Ja toi juttu lapsen koosta+tupakoinnista ja keisarinleikkauksesta..Voihan perse teidän kanssa!
 

Yhteistyössä