Minä vanha ämmä sain nuorta miestä :)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
komee on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvän näköistäkin. Ilmeisesti en niin vanha etteikä pillu ois kelvannut. Muuta en kaipaa.
Minäkin olisin toissa iltana saanut kymmenen vuotta nuorempaa mutta nukuimme vain yön vierekkäin.
Naapuri tuli pihalle autta grillin kanssa ja grillaamaan itsekin, pari muuta miestä kanssa. Ilta turistiin ja mentiin meille kahville.
 
voi elämä
just juttelin erään nuoren miehen kanssa joka tunnusti olleensa vanhemman naisen kanssa sen takia ettei vaan tarvinnut stressata... oli siis aivan sama mitä tämä vanha kurppa sinusta ajatteli ja sai vaan keskittyä itseensä =) nämä sitten kiitollisena voihki :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
just juttelin erään nuoren miehen kanssa joka tunnusti olleensa vanhemman naisen kanssa sen takia ettei vaan tarvinnut stressata... oli siis aivan sama mitä tämä vanha kurppa sinusta ajatteli ja sai vaan keskittyä itseensä =) nämä sitten kiitollisena voihki :D
Mutta täällä eri tilanne ei jäänyt yhteen.
 
voi elämä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
just juttelin erään nuoren miehen kanssa joka tunnusti olleensa vanhemman naisen kanssa sen takia ettei vaan tarvinnut stressata... oli siis aivan sama mitä tämä vanha kurppa sinusta ajatteli ja sai vaan keskittyä itseensä =) nämä sitten kiitollisena voihki :D
Mutta täällä eri tilanne ei jäänyt yhteen.
ei jäänyt tälläkään =) oli suhde jolla mies koitti pönkittää itsetuntoaan kokemattomuuden takia.
 
komee oli
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
just juttelin erään nuoren miehen kanssa joka tunnusti olleensa vanhemman naisen kanssa sen takia ettei vaan tarvinnut stressata... oli siis aivan sama mitä tämä vanha kurppa sinusta ajatteli ja sai vaan keskittyä itseensä =) nämä sitten kiitollisena voihki :D
Kateellinen olet! Katsos kun on vapaita komeita miehiä, nuorempiakin, jotka vaan haluu olla vaikka vierekkäin.
 
voi elämä
Alkuperäinen kirjoittaja komee oli:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
just juttelin erään nuoren miehen kanssa joka tunnusti olleensa vanhemman naisen kanssa sen takia ettei vaan tarvinnut stressata... oli siis aivan sama mitä tämä vanha kurppa sinusta ajatteli ja sai vaan keskittyä itseensä =) nämä sitten kiitollisena voihki :D
Kateellinen olet! Katsos kun on vapaita komeita miehiä, nuorempiakin, jotka vaan haluu olla vaikka vierekkäin.
hahhah :D päätteleppä mitä haluat, itse en näin 21v edes tarvitse/halua nuorempia =)
 
sinkku
Olen päälle kolmenkymmen, hyvässä kunnossa kroppa ja muutenkin kivan näköinen ja voin sanoa, kaikkein innokkaimmin ympärillä pyörii ja perään ruikuttaa nuoret miehet, monet alta kolmikymppiset hakee ihan selkeästi aikuisempaa naista...jännä ollut tämä asia huomata.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Olen päälle kolmenkymmen, hyvässä kunnossa kroppa ja muutenkin kivan näköinen ja voin sanoa, kaikkein innokkaimmin ympärillä pyörii ja perään ruikuttaa nuoret miehet, monet alta kolmikymppiset hakee ihan selkeästi aikuisempaa naista...jännä ollut tämä asia huomata.
Näin se taitaa olla :)
 
se muija
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Olen päälle kolmenkymmen, hyvässä kunnossa kroppa ja muutenkin kivan näköinen ja voin sanoa, kaikkein innokkaimmin ympärillä pyörii ja perään ruikuttaa nuoret miehet, monet alta kolmikymppiset hakee ihan selkeästi aikuisempaa naista...jännä ollut tämä asia huomata.
Siis tuo on taivahan tosi! Mä oon kohta melkein nelikymppinen ja sain vasta 21 vuotiasta - ja vot, ku oli taitava ja kesti kivasti. Kyllä tällä muijalla tais se kunto loppua parin tunnin session jälkeen! :) Ja ehdokkaita kyllä kummasti riitti.
 

Yhteistyössä