Minähän toki tykkään hoitaa hetken vauvaa, mutta nyt oli kyllä ihmeellinen syy

  • Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti
Marilii
Siis poika soitti just ja kertoi kissallaan olevan ongelmia. Kissa on joku ihme rag -jotain ja sillä on maha kipeä.

Voitte kuvitella vauvaperheen huushollin. :x <--- jos tuo ei onnistunut niin tarkoitti oksuhymiöö. Poika vaikutti kyllästyneeltä, mutta kun kissa on miniän niin siitä ei keskustella.
 
inhokkini oot
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Siis poika soitti just ja kertoi kissallaan olevan ongelmia. Kissa on joku ihme rag -jotain ja sillä on maha kipeä.

Voitte kuvitella vauvaperheen huushollin. :x <--- jos tuo ei onnistunut niin tarkoitti oksuhymiöö. Poika vaikutti kyllästyneeltä, mutta kun kissa on miniän niin siitä ei keskustella.
VIT:::tu mä inhoon näit vanhuksia, jotka aina mollaa miniöitään, varsinkin jos ne tykkää eläimistä. Haistakee paska!!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Mikä tässä oli se ongelma?
Tässä on se ongelma, että minä olen juonut 3 sidukkaa, enkä missään nimessä silloin halua pientä lasta tänne.

Ongelma ratkesi niin, että ukkelini tulee tänne ja hän on ottamatta mitään, koska menee töihin yöksi.

 
maumau
Entä jos he vievät kissan eläinlääkäriin, siellä voi kulua kauankin aikaa. Eikä sinne vauvoja kannata viedä mukana, ei tosiaankaan. Ja mikä huushollissa on vikana? Niinpahasti että sua oksettaa?
 
ymmärrän
Onhan se vauvaperheen huusholli ihan kaamea. Paskavaipat lemuaa ja joka paikassa kaikenmaailman verirättejä (jos äskettäin syntynyt vauva). Se lemu on ihan karsea, ei sitä siellä paikanpäällä asuva huomaa.
 
yöks
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Mikä tässä oli se ongelma?
Tässä on se ongelma, että minä olen juonut 3 sidukkaa, enkä missään nimessä silloin halua pientä lasta tänne.

Ongelma ratkesi niin, että ukkelini tulee tänne ja hän on ottamatta mitään, koska menee töihin yöksi.
ootsä joku spuge? tähän aikaan juot? yleensä alkoholiongelmaisten touhua...jääkö putki taas päälle???
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme tyyppi olet:
Onneks et ole mun lapsen mummo. Joka asiasta jaksat valittaa ja piilovittuilla täällä.

Onneksi sua ei tarvitse tuntea oikeassa elämässä!
Minähän yritän kaikessa auttaa puuttumatta tilanteeseen liikaa.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja inhokkini oot:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Siis poika soitti just ja kertoi kissallaan olevan ongelmia. Kissa on joku ihme rag -jotain ja sillä on maha kipeä.

Voitte kuvitella vauvaperheen huushollin. :x <--- jos tuo ei onnistunut niin tarkoitti oksuhymiöö. Poika vaikutti kyllästyneeltä, mutta kun kissa on miniän niin siitä ei keskustella.
VIT:::tu mä inhoon näit vanhuksia, jotka aina mollaa miniöitään, varsinkin jos ne tykkää eläimistä. Haistakee paska!!!!
Voi jos käsitit näin. Tykkään oikeasti miniästäni. En tarkottanut mollata.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme tyyppi olet:
Onneks et ole mun lapsen mummo. Joka asiasta jaksat valittaa ja piilovittuilla täällä.

Onneksi sua ei tarvitse tuntea oikeassa elämässä!
Minähän yritän kaikessa auttaa puuttumatta tilanteeseen liikaa.
no eiköhän toi sun asenteesi paista läpi pojallesi ja miniällesi.
 
tuoreäiti
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:
Onhan se vauvaperheen huusholli ihan kaamea. Paskavaipat lemuaa ja joka paikassa kaikenmaailman verirättejä (jos äskettäin syntynyt vauva). Se lemu on ihan karsea, ei sitä siellä paikanpäällä asuva huomaa.
Miksi joka paikassa on verirättejä? Ei meillä ainakaan ole ollut.
 
ymmärrän
Alkuperäinen kirjoittaja tuoreäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:
Onhan se vauvaperheen huusholli ihan kaamea. Paskavaipat lemuaa ja joka paikassa kaikenmaailman verirättejä (jos äskettäin syntynyt vauva). Se lemu on ihan karsea, ei sitä siellä paikanpäällä asuva huomaa.
Miksi joka paikassa on verirättejä? Ei meillä ainakaan ole ollut.
No joo, ehkä vähän kärjistin. Mutta olenpa sellaisessakin perheessä käynyt, missä tuoreen mamman verirätit oli länttästy vaan pesukoneen päälle muhimaan. :x
 
ihme tyyppi olet
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme tyyppi olet:
Onneks et ole mun lapsen mummo. Joka asiasta jaksat valittaa ja piilovittuilla täällä.

Onneksi sua ei tarvitse tuntea oikeassa elämässä!
Minähän yritän kaikessa auttaa puuttumatta tilanteeseen liikaa.
Just ja täällä valitat ja mollaat poikasi perhettä ja erityisesti tätä miniää. Kyllä he taatusti sun asenteen huomaa!
 
ap
Noh... nuoripari osti just ihan uuden rivariasunnon täältä Päijänteen rannalta, jossa minäkin asun. En ole juoppo mummo, jos nyt erehdyin perjantaina juomaan saunan päälle sidukoita, koska kuvittelin olevani tänään yksin.

En myöskään ole Wicked Mary, joka on nyt bannissa kiisteltyään nuorten kanssa. Ja.. mun ei tarvitse tekemisiäni selitellä yksin asuvana täällä, jota just tein.
 

Yhteistyössä