Minäki haluan niitä naapurin lapsia meille leikkiin!!

  • Viestiketjun aloittaja Nyt Harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Nyt Harmaana
Mutta ku ne naapurit on niin tuhannen kaukana että ei ole tungokseen asti tulossa tänne.
Minä olisin ihan iloinen jos joskus tulis ne naapurin tenavat äiteineen tänne meidän pihalle. Kyllä täällä lääniä on ja tilaa.

 
Nyt Harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 11:51 anneli kirjoitti:
niin miekin äiteineen! aikuinen seura kelpais kyllä, lisävahdittava on vähän niin ja näin...
Minä voisin ottaa näitten omienki lisäksi niitä naapurin tenavia. =)
 
Nyt harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 11:54 anneli kirjoitti:
ai päivittäin? vaikka omat lapset sanois et: miks se on aina meidän pihassa, se ei halua ikinä leikkiä majaa meidän kanssa.
Niin päivisin. Ja sit jos majaleikit ei kiinnosta niin leikitään jotain muuta. Ja meillä ei ole koskaan ketään. Et en voi vastata tuohon oikeen.
 
mut lapset on niin kohteliaita et haluavat miellyyttää tätä naapuria, eivätkä siis koskaan leiki muuta kuin naapurin mieli-leikkejä. majaa meillä leikkivät kun naapurit on reissussa, silloin meilläkin on loma! =)
ei tää oikeesti oo iso ongelma, kiva kun on seuraa, mutta ei ihan jatkuvasti tarviis. itseäni ahdistaa "esittää" kohteliasta ja kivaa naapurin tätiä. pitäis kai lopettaa show siltäosin.. :whistle:
 
Joo kyllä mullekin äitiseura kelpais, mutta kun piha täyttyy pelkästään naapureiden lapsista... Kivahan se tietty on, että lapsilla on kavereita, mutta joskus ottaa pannuun, kun piha on täynnä jos jonkinnäköstä mukulaa ja aina en edes tiedä kenen lapsista on kyse. Oonkin päättänyt, että minä en vieraita lapsia sen kummemmin vahdi, jos omatkaan vanhemmat eivät sitä tee.
 
Meillä pyörii päivittäin naapurin muksut :D nurmikkokin toiselta reunaa pihaa ei varmaan kunnolla kasva kun jalkkista pelaavat siinä.
Kivet sinkoilee talon nurkista kun juostaan nurkkajussia.

Yhden kerran ajattelin että aika melukylän lapsia nämä meidän ja naapurin kersat on, kun kaksi sisarusta kinasivat tossa etupihalla ja yksi pompotti laatalla palloa ja loput metelöi muuten vaan ja meidän vauva nukku tyytyväisenä vieres vaunuissa :D ,(itkuhälyttimestä kuuntelin).

Ikäluokkaa meidän pihasta siis löytyy vauvan 2kk lisäksi aina 4v-16v. eli meidän muksut on 2kk, 4v,6v,8v. Toi 16v on aika jännä että se tykkää pelata jalkkista tuon meidän 8v kanssa.

Mutta menoa ja melua piisaa ja ihan kiva näin. Itse tiedän missä omat muksut on ja mitä touhuavat. Välillä toki pitää leikkiä erotuomariakin ;) Mutta hyvin uskovat.
Ollaan sovittu naapurin vanhempien kanssa että komentaa saa kuin omiaan ja jokaisen pihassa ollaan sen talon säännöillä eli" maassa maan tavalla" =)
 

Yhteistyössä