minäkin sit sorruin "tsumpaan"

oli pakko kokeilla ku sisko sano et se on tosi hauskaa ja kerto vielä et sillä on paino tippunu nii iha sen takia kokeilin.
mut ei se mitään hauskaa ollu ku ei pysyny tahissa perässä :ashamed: kuka muka silleenki ossaa persettä vatkata ja samalla heilua ku heikkopäinen? en minä ainakaan, mut aijon jatkaa .. :ashamed: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
:hug:

Hiukan kateellinen oon, kun ei täälläpäin harrastusmahdollisuutta moiseen... :ashamed:
mullon se dvd B)
ei tuo meijän vanhempi tyttökään ollu vissiin kovin hyvänä tuosta mun "tanssista" ku se jo heti alussa tarras mun jaloista kiinni ja sano että äiti lopeta :D :ashamed:
 
*nevöhööd*
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Alkuperäinen kirjoittaja *nevöhööd*:
Anteeks mihin? :eek: :ashamed:
no zumba tietty :ashamed:
No joo selkishän tuo, kun tajusin googlettaa... :whistle: Eli tuohan on samatyylinen juttu, kun se Core Rythm ( vai miten lie se kirjoitettiinkaan ), mutta ilmeisesti nopeatempoisempaa...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja *nevöhööd*:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Alkuperäinen kirjoittaja *nevöhööd*:
Anteeks mihin? :eek: :ashamed:
no zumba tietty :ashamed:
No joo selkishän tuo, kun tajusin googlettaa... :whistle: Eli tuohan on samatyylinen juttu, kun se Core Rythm ( vai miten lie se kirjoitettiinkaan ), mutta ilmeisesti nopeatempoisempaa...?
no men tosta coresta tiä mut tässä tulee ainaki hiki ja eri tansseja on vaikka kuinka ja koko ajan ainakin perse vatkaa :D tjn... kantsii kokeillla B)
 

Yhteistyössä