Minäpä sheivasin

  • Viestiketjun aloittaja ylermi
  • Ensimmäinen viesti
ylermi
Miksi ei tämmöinen keski-ikäinen äijäkin voi trimmailla karvoitustaan? Ajattelin, että kun nuo naisetkin niin kovasti asiaa harrastavat, niin enköhän minäkin. Tiedän, että tulee kommenttia miten unelmanaisten miehetkin pitävät haarukkansa siistinä jne. Saunasta tullessa katselin miten pehkomainen koko alavatsa oli eikä sitä kunkkua juuri näkynyt. Hieman saksin ja höylällä rajasin ja värkkäsin semmoisen naisten kolmion siihen hepin yläpuolelle, häpyluuko se on. Senkin semmoiseksi sängeksi jäten, jotain 10 mm:seksi. Kyllä on seksikäs. Yöllä näytän vaimolle kunhan kotiutuu iltälöyssistä.
 
rouvva
Minäkin sheivasin eka kerran posliiniksi ja sain melkein heti elämäni ekan hiivatulehduksen ja sitkee on ollutkin. Ei lähde millään. Tähän pipariin kasvaa karvat takaisin ja pysyvästi.
 
"nam"
Sheivattu saa kyllä innostumaan ihan eri tavalla ja tekee mieli palkita mies aina minunkin huomioisesta kun niin tekee. Sillä saa takuuvarmana syväkurkkua ja pallien imeskelyä ja saan itsekin kiksit siitä silloin :)
 
"allu"
Meillä on vaimon kanssa ollu sellainen leikki pitkään, että maanantaisin ajellaan toistemme karvat. Lähinnä eukko tuntuu olevan kiinnostunut mun peräpään karvotuksesta, johon sais vaikka letin letitettyy.
 
"Miljanna"
mult yks irakilainen sheivas kaiken. ei edes kysyny saako. no ei se osannu suomee. no mut olinha mä polttanu ne jo aikasemmin. kai se pitää nyt sit siistimpänä pitää. mut mä tarviisin miehen, joka tekis sen.
 

Yhteistyössä