Mineheni sanoi minua tänään ensiksi ns. leikillään nartuksi ja myöhemmin horoksi

  • Viestiketjun aloittaja "ensam"
  • Ensimmäinen viesti
"ensam"
Pistää niin vihaksi, että ajattelin jättää hänet. Minusta tuntuu, että mieheni on hieman älyllisesti köyhä. Vaikka onkin hyvin koulutettu jne niin kuka haukkuu naistaan tuolla tavalla. Hyi että, millainen mies minulla on.
 
Kyllä minä harkitsisin jo vakavasti eroa... Minunkin exäni nimitteli mua ja eihän se kestänytkään....
Nykyisen kanssa yli 12v.takana ja hän ei ikinä nimitellyt...
Nimittely on naisen alistamista ja henkistä pahoinpitelyä!
 
"ensam"
Kyllä minä harkitsisin jo vakavasti eroa... Minunkin exäni nimitteli mua ja eihän se kestänytkään....
Nykyisen kanssa yli 12v.takana ja hän ei ikinä nimitellyt...
Nimittely on naisen alistamista ja henkistä pahoinpitelyä!
Kylä se taitaa nyt olla edessä. Mies on jotenkin sairas, aina tykkää minua haukkua. Sitten kun huomautan asiata niin leikkiä se vaan on jne. Haluan vapaaksi.
 
[QUOTE="ensam";27581343]Pistää niin vihaksi, että ajattelin jättää hänet. Minusta tuntuu, että mieheni on hieman älyllisesti köyhä. Vaikka onkin hyvin koulutettu jne niin kuka haukkuu naistaan tuolla tavalla. Hyi että, millainen mies minulla on.[/QUOTE]

Ehkä sitä saa mitä tilaa, minä varmaa jättäisin, jos tietäisin puolison ajattelevan minusta noin.
 
"ensam"
[QUOTE="vieras";27581727]Hyi mikä sika, hyi mikä possu... Oikea sikapossu. Jätä se sika ja jätä se possu. JÄTÄ se sikapossu.[/QUOTE]

Hah, vai niin. Ehkei aivan sikapossu, mutta ei kunnioita minua. Se riittää.
 
"vieras"
Mun mies ei oo noilla sanoilla haukkunu, mutta muilla kyllä, sekä haastaa usein riitaa tahallaan ja käskee painua vittuun tai helvettiin vaikken olis sanaa ehtiny sanoa, enkä siis millään lailla syypää siihen. Joskus riittää vain oma mielipide johonki asiaan, joskus ei tarvitse sanoa tai tehdä mitään, kun saa kuulla vaikka mitä. Monesti oon haaveillu erosta, mutta aikaseks en ole saanu.
 
Et kai sää ny vedätä meitä:D

Aika outoa että miehesi kutsuu sinua noin, kun varmasti tuntee sinut ja tietää mieltymyksesi?

Mä ainakin tykkään että mies puhuu mulle noin, mutta paikkansa kaikella, ei tee sitä lasten kuullen.
Joskus kun olemme kahden kaupassa, tai muuten kahdestaan menossa, hän saattaa puhutella mua "rumasti"! On siinä naurussa pitelemistä kun katselee ihmisten reaktioita:D
 

Yhteistyössä