Minen nyt tiä,sanonko rumasti...mutta seiskan kannessa oli Lampeniuksen...

  • Viestiketjun aloittaja ei seiskan tilaaja
  • Ensimmäinen viesti
happamia
tähän kohtaan taitaa sopia sanonta: happamia, sanoi kettu pihlajan marjoista. Eli kateuttako vai mitä lie? Taitaa monella mennä ihan liian hyvin kun täytyy arvostella jopa vauvojen ulkonäköä. Ollaan onnellisia kaikista TERVEISTÄ lapsista, ja ei-terveistä tietysti myös; antaen tukea ja apua ko. perheille!
 
hassua
minun äiti luki jutun ja soitti, että olipa se kyseinen vauva tosi tosi söpö ja ainut miinus jutussa oli, kun lapsen äiti oli joka kuvassa suu auki. No pitihä minunki katsoa lasta ja olin todella yllättynyt, kun lapsi ei todellakaan ollut mitenkään erityinen. Minustakin kuuluu niin sanotusti "ei söpöihin"
 
rinsku
Minusta se oli "ruman" tai hyvin erikoisen näköinen vauva. On hyvin suloisia ja söpöjä vauvoja, mutta kyseinen vauva oli mielestäni ihmeellisen näköinen. Tämä on minun mielipiteeni.
 
vieras
jokainen vanhempi on sitä mieltä että oma vauva on maailman söpöin ja luulee, että se on sitä myös toisten silmin. Usein ei ole. Lampeniuksen vauva oli todella suloinen, harvoin vauvat sitä oikeasti on. Voin kyllä sanoa rehellisesti, että meidänkin lapset ovat luultavasti olleet söpöjä vain omien vanhempiensa mielestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Mun mielestä se ei kanssa se ei ollut mikään ihan älyttömän söpö
Eikä sun lapsi myöskään ole profiilissa söpö.
Tämä hlö sanoi vain oman mielipiteensä, minusta se ei anna syytä arvostella hänen lapsensa ulkonäköä.Kaikki vauvat on omalla tavallaan söpöjä.
Ai niinkun yks saa sanoa mielipiteensä, kyseessähän vaan julkkiksen vauva, mutta toinen ei sitten saakaan?
Linda L:n vauvasta oli kyse, eikä tuon kirjoittajan profiilissa olevasta vauvasta.
joo, mutta jos ap:lla on oikeus mielipiteeseen, niin eikö sitten muillakin? vai pitäisikö ihan aloittaa uusi ketju, että "sen ja sen nikin lapsi ei ole mielestäni mikään söpö", olisiko se tasavertaisempaa?



kertoo ylipäätään aika paljon ihmisestä, että se pitää jotain lasta rumana, ja haluaa siitä tehdä vielä jonkun erillisen aloituksen. huh heijaa.
Niinhän se menee, kaikkien mielestä samat vauvat ei ole söpöjä. Mutta en nyt tosiaan tarkoittanut että hän olisi ruma, ihan kaunis mutta ei mikään ihan erikoisen kaunis.

Omasta mielestäni meidän lapset on ollut söpöjä pieninä, mutta se on vain mun oma mielipide, kaikkien mielestä näin ei varmasti ole, eikä mun puolesta tarvitsekaan olla.
(Profiilikuva on muuten aika huono laatuinen, enkä sen perusteella ihan kauheasti arvostelisi)



 
vieras
Varmaan omaan silmään sellaiset vauvat jotka muistuttaa omia, on suloisia, muut sitten vähemmän. Minunkaan silmään Lindan vauva ei ole erityisen söötti, mutta onkin ihan eri näköinen kuin omat. Ei kaikki vauvat tosiaankaan ole kauniita.
 
Mun mielestä tuo vauva ei ole erityisen söpö ainakaan tuossa Seiskan kansikuvassa. Ei sillä, että täytyisikään olla. Mutten nyt viitsi valehdellakaan ja sanoa söpöksi.

Jos hänet näkisi livenä, kuulisi jokeltelun ja näkisi hymyt, niin alkaisin taatusti pitää häntä söpönä.
 
Minna
Täällä valitetaan kun joku arvostelee oman vauvan ulkonäköä ja tuomitaan moinen käytös, mutta julkisuuden henkilön vauvaa saa näköjään vapaasti arvostella. Pikkusieluista!
Onhan se hienoa kun kateellinen ihminen saa tuntea alhaista ylemmyyttä löytäessään kateutensa kohteesta jonkun vian jota pääsee arvostelemaan. Kasvakaa aikuisiksi!
 
SummerTime
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Täällä valitetaan kun joku arvostelee oman vauvan ulkonäköä ja tuomitaan moinen käytös, mutta julkisuuden henkilön vauvaa saa näköjään vapaasti arvostella. Pikkusieluista!
Onhan se hienoa kun kateellinen ihminen saa tuntea alhaista ylemmyyttä löytäessään kateutensa kohteesta jonkun vian jota pääsee arvostelemaan. Kasvakaa aikuisiksi!
Totta.
 

Yhteistyössä