mineraali meikkivoide?????

siis se puuterimainen systeemi ;)

Miten sitä pitää käyttää ja mikä on hyvä merkki?

Ostin max factorin tuotteen, mutta näyttäisi lopputulos samalta kuin olisin pelkkää irtopuuteria naamaan vähän reilummin tupsuttanut
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
siis se puuterimainen systeemi ;)

Miten sitä pitää käyttää ja mikä on hyvä merkki?

Ostin max factorin tuotteen, mutta näyttäisi lopputulos samalta kuin olisin pelkkää irtopuuteria naamaan vähän reilummin tupsuttanut
sama juttu. enkä ees tajua kuinka tuo hökötys toimii :eek: mulla on Loréalin vastaava.
 
laitoin sitä putua sutiin ja pyörittelin kasvoille, mitään näppylöitä tms ei ainakaan peittänyt.
En tiiä pitäskö sitten laittaa nestemäinen meikkivoide alle?
Kosteusvoiteen päälle sitä laitoin tänään
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
laitoin sitä putua sutiin ja pyörittelin kasvoille, mitään näppylöitä tms ei ainakaan peittänyt.
En tiiä pitäskö sitten laittaa nestemäinen meikkivoide alle?
Kosteusvoiteen päälle sitä laitoin tänään
Mä oon laittanu kosteusvoiteen ja peiteaineen alle ja sit ton puuterin
 
Mulla on myös toi Max Factor ja mä olen kyllä siitä tykännyt :/ Mun mielestä sillä saa kivan luonnollisen pohjan, joka peittää mutta ei näytä sellaiselta pakkelikerrokselta...

Meikkivoidetta siihen alle ei tarvi, kevyt kosteusvoide alle, jonka antaa imeytyä hetken ja pahimmat näpyt ja tummat silmänaluset kannattaa peittää peitepuikolla ensin. Sit vaan pyörittelee sen puuterin kasvoille, itse laitan ensin yhden kevyen kerroksen koko kasvoille ja lisään toisen kerroksen sellaisille alueille, joka vaatii enemmän peittämistä (t-alue). Hyvin on ainakin mulla noin toiminut :)
 

Yhteistyössä