Mini- Huimalan minipennut-> opettakaa niitä käytöstapoja

Tuli tänään käytyä ensimmäistä kertaa Huimalassa 2vuotiaan lapsen kanssa ja tarkkaan mietin tuleeko sitä toista kertaa.

Mini- Huimalassa "laitteita" oli vähemmän mitä nettisivut antoi ymmärtää, todella pieni alue kaiken kaikkiaan. Lapsi onneksi löysi sieltä kuitenkin mieleistä tekemistä. Mutta ei helvetti niitä joitain lapsia!

Pelisäännöissä suositellaan että siellä minipuolella on huoltajat mukana lasten kanssa. Ja oma lisäykseni on että se olisi enemmän kuin suositeltavaa jos ne ovat kakarat ovat pellossa kasvatettuja, yhteistyökyvyttömiä riiviöitä joita ei voi jättää muiden ihmisten ilmoille ilman tarkkaa vartiointia.
Mutta ei, siellä ne herrantertut juoksentelivat ilman vanhempiaan, vanhemmat ilmestyivät kuvaan puheista päätellen aina juuri ennen pois lähtöä.

Jos ne kupeittenne hedelmät eivät osaa odottaa vuoroaan potkimatta tai tönimättä, eivät välitä muista ympärillä olevista kun ovat niin tottuneita saamaan aina oman tahtonsa läpi, jos heidän pääasiallinen ulosanti on kiroamista ja uhoamista niin suosittelen lämpimästi pitämään ne kotonansa opettelemassa käytöstapoja. Mutta jos ihmisten ilmoille on pakko niiden kanssa lähteä niin vahtikaa niitä ja ojentakaa tarvittaessa!

Sillä lupaan että varmasti löytyy niitä jotka tekevät sen teidän puolesta ja siinä voi tulla oman vanhemman tuki tarpeeseen kun ne pikku enkelit kokevat ensimmäisen kerran miltä tuntuu kun joku komentaa.
Tänään se puolesta tekevä olin minä ja seuraavallakin kerralla se olen minä. Ja te vanhemmat ette yhtään fiksumpaa kuvaa anna itsestänne tuijottamalla suu auki kun joku toinen aikuinen puuttuu asiallisesti teidän lastenne ei-asialliseen käytökseen.

Meidän lapsia saa tilanteen vaatiessa myös vieraat komentaa jos emme jostain kumman syystä ole itse sitä jo kerenneet tehdä. Se lapsi kun ei siitä rikki mene jos sille luo niitä rajoja ja opettaa pienestä pitäen mtä saa ja mitä ei saa tehdä.
 

Yhteistyössä