minirisk

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
mamma
oletteko pesseet pyykkiä?

kun meidän lapsilla on kaikilla atooppinen iho ja helposti ärtyvä.
olen kokeillut sertoa,lv:tä,erisania..erisan on ok,se ei aiheuta oikeastaan mitään iholle mutta nyt ostin kokeeksi vielä minirisk tuotetta kun suosittelivat neuvolassa.

kuka kokeillut?onko hyvää?
ostin nestemäistä kun en käytä ollenkaan jauhomaista pesuainetta.
en tykkää siitä ja nestemäinen on minusta parempaa :)

ja riittoisaakin näyttäisi olevan vaikka vähän hintavaa.

ja sitten kuulin tästä swipe tuotteesta,saako sitä kaupoista vai mistä sellaista saa?
 
Swipe on kotona myytävää pesuainetta.Ota sivusto www.homcare.fi ja sieltä saat tietoa oman alueesi edustajista.Atooppiseen ihoon satavarmasti kaikkein paras vaihtoehto!Tuovatpa tytöt pesuaineen kotiin asti! :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mallanne:
Swipe on kotona myytävää pesuainetta.Ota sivusto www.homcare.fi ja sieltä saat tietoa oman alueesi edustajista.Atooppiseen ihoon satavarmasti kaikkein paras vaihtoehto!Tuovatpa tytöt pesuaineen kotiin asti! :)
ok :)

onko se kuinka riittävää se swipe?jos ostaa monta pulloa kerralla niin riittääkö se kuinka kauaksi aikaa sitten.
 
On. Halvemmaksi tulee ostaa aina kerralla 4 pulloa tai pakettia.Mulla on vielä edellistä satsista jäljellä 2 pulloa,koska yksi pullo pesee 100 koneellista.Pullokoko on nykyään pienempi joten sen konemäärää en tiedä.Pulveripaketit aikoinaan pesi 125 koneellista :) Matot pesen kesäisin samoilla aineilla. :) käyttänyt olen kyseisiä tuotteita 15 vuotta,enkä muihin vaihtaisi :)
 

Yhteistyössä