Minkä ajan mukaan teillä herättiin tänä aamuna?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Nykyistä aikaa tais olla 10 kun mä nousin nuorimman kanssa juomaan ja oksentamaan.
Meillä tää kellonsiirto näinpäin on aina pelastus, pari viikkoa pysytään melkein normaali ihmisten rytmissä :saint:
Ook sä raskaana vai kipeenä? :eek:
No joo: mäkin pystyn ehkä vähän paremmin pari viikkoo herämään, en nimittäin ole mikää aamuihminen...
 
vieras
Ihan hyvin, meillä on pikkuhiljaa jo siirtynyt talviaikaan toi nukkuminen, nyt kun saisi pidettyä tämän rytmin niin hyvä eli nyt mennään 21 nukkumaan ja 8 aikoihin ylös eli 3,5v. Nuorempi aikasemmin nukkumaan ja samoihin aikoihin heräilee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Nykyistä aikaa tais olla 10 kun mä nousin nuorimman kanssa juomaan ja oksentamaan.
Meillä tää kellonsiirto näinpäin on aina pelastus, pari viikkoa pysytään melkein normaali ihmisten rytmissä :saint:
Ook sä raskaana vai kipeenä? :eek:
No joo: mäkin pystyn ehkä vähän paremmin pari viikkoo herämään, en nimittäin ole mikää aamuihminen...
Mä en oksentanu, likka oksensi. Kuten 1-2-3...no, monta kertaa yölläkin. Sit mä kielsin sitä juomasta kun kaikki tuli samantien ylös ja aamulla taas kun kun käytiin juomassa sama juttu, heti kaikki ylös :x
 
mä oon sekaisin kai
Meillä herättiin kellon mukaan 8.30 (oli vanhassa ajassa) eli talviajassa klo 7.30 joka on se aika jollon lapsi normaalistikin herää eli me herättiin siis ihan normaaliin aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Nykyistä aikaa tais olla 10 kun mä nousin nuorimman kanssa juomaan ja oksentamaan.
Meillä tää kellonsiirto näinpäin on aina pelastus, pari viikkoa pysytään melkein normaali ihmisten rytmissä :saint:
Ook sä raskaana vai kipeenä? :eek:
No joo: mäkin pystyn ehkä vähän paremmin pari viikkoo herämään, en nimittäin ole mikää aamuihminen...
Mä en oksentanu, likka oksensi. Kuten 1-2-3...no, monta kertaa yölläkin. Sit mä kielsin sitä juomasta kun kaikki tuli samantien ylös ja aamulla taas kun kun käytiin juomassa sama juttu, heti kaikki ylös :x
uh, ihanaa... :$

 

Yhteistyössä