Minkä eri maalaisten kanssa olet harrastanu seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja mannekiini
  • Ensimmäinen viesti
mannekiini
Itselläni melko pitkä liuta, sillä suomalaiset miehet ei vetoa minuun... Tässä listani:
Suomi
Ghana
Nigeria
Kongo
Sudan
Kenia
Tansania
Turkki
Viro

Ja nuo ovat "villiltä vuosilta" :) Nyt olen onnellisesti 2 lapsen äiti, naimisissa 3 vuotta Ghanalaisen miehen kanssa.
 
hmm?
Nigeria, Gambia, Tansania, Somalia, Senegal, Guinea, useampi jostain maista..Ei yhtään suomalaista tai vaaleaihoista.
Kakkosen kaltaiselle urpolle vastaan, että ikinä ei ole ollut mitään sukupuolitautia.
 
"aloittaja"
kun sanon että kerran on ollut klamydia kun olin 16v, ja seurustelin ensimmäistä kertaa, suomalaisen pojan kanssa.
Sen jälkeen ei oo sukupuolitautia ollut, ja testeissä kuitenkin käynyt vuosittain!

Ja siis en valehtele enkä kaunistele asiaa!

Ihme että heti tulee mieleen sukupuolitaudit...? miksi?
 
"utelias"
No kertokaas nyt rehellisesti ja suoraan, onko jotain ja mitä eroa eri maalaisissa seksikumppaneissa? Rankkaisitteko jonkun tietyn maalaisen listan kärkeen jostain erityisestä syystä? Tuleeko kulttuurierot esille jotenkin?
 
niih
[QUOTE="utelias";24506488]No kertokaas nyt rehellisesti ja suoraan, onko jotain ja mitä eroa eri maalaisissa seksikumppaneissa? Rankkaisitteko jonkun tietyn maalaisen listan kärkeen jostain erityisestä syystä? Tuleeko kulttuurierot esille jotenkin?[/QUOTE]

Kaikki suomalaisetkin ovat varmaan sitten samanlaisia?? No, onneksi ei ole sitten tullut kokeiltua!
 
"aloittaja"
[QUOTE="utelias";24506488]No kertokaas nyt rehellisesti ja suoraan, onko jotain ja mitä eroa eri maalaisissa seksikumppaneissa? Rankkaisitteko jonkun tietyn maalaisen listan kärkeen jostain erityisestä syystä? Tuleeko kulttuurierot esille jotenkin?[/QUOTE]

Suomalainen poikaystäväni oli ihan hyvä! Ei valittamista, otti minut huomioon jne.
Afrikkailaiset ovat vaan jotenkin... hmm... niillä on rytmi veressä, jos niin voi sanoa! Ne osaavat jotenkin liikkua eri tavalla ja itse piden siitä flirttailusta ja itsevarmuudesta mitä heillä on, ja en siis sano etteikö suomalaisilla voisi tätä samaa olla, mutta varmasti eritavalla. Pidän myös (ilmiselvästi) tummasta ihonväristä :) seksikästä kun mies on musta ja hyvin treenattu, uuh. Mielestäni afrikkalaiset laukeavat hitaammin kuin suomalaiset... toki se on yksilöllistä, mutta kaikki afrikkalaiset joiden kanssa olen ollut niin on ympärileikattu joten sekin varmasti vaikuttaa asiaan... Mutta tähänkin sanon että mulla on ollut vain 3 suomalaista, joten en voi tuomita kaikkia suomen miehiä.
Virolaisesta en paljoa muista, olin melko humalassa 17v :)

Kaikenkaikkiaan voin sanoa että lempparini ovat olleet länsiafrikasta... he ovat isomman kokosia kuin esim itä afrikkalaiset, enkä nyt puhu peniksen koosta vaan siis ruumiinrakenne on yleensä hieman lihaksikkaampi länsipuolella... itäafrikkalaiset ovat taas laihoja ja pitkiä - jos näin saa yleistää
 
"Juuli"
No, olin nuori tuolloin (20-27), ja oli opiskelujen myötä kansainväliset ympyrät.
Englantilainen partneri oli kaikkien aikojen paras seksikumppanini. Kemiat kohtasivat, oltiin molemmat yksinäisiä ja tykättiin samoista jutuista. Kullin koolla ei ole asian kanssa tekemistä, mutta ruotsalaiselle oli isoin, if you must know.
 
"Minä"
[QUOTE="utelias";24506488]No kertokaas nyt rehellisesti ja suoraan, onko jotain ja mitä eroa eri maalaisissa seksikumppaneissa? Rankkaisitteko jonkun tietyn maalaisen listan kärkeen jostain erityisestä syystä? Tuleeko kulttuurierot esille jotenkin?[/QUOTE]

En näe minkäänlaisia erilaisia eroja. Niin ja se mun listani: italialainen (tai useampi), ranskalainen, tanskalainen, iranilainen, ruotsalainen. Nämä kaikki muut ruotsalaista lukuun ottamatta tapasin ollessani ulkomailla. Naimisissa nyt suomalaisen kanssa, 2 lasta.
 

Yhteistyössä