Minkä ikäinen esikoisenne oli kun aloitte yrittämään toista ja kauanko kesti ennen kuin tärppäsi?

  • Viestiketjun aloittaja J.
  • Ensimmäinen viesti
J.
Mä haluisin alottaa kakkosen yrittämisen nyt, kun esikoinen on 1,5v. Mies taas haluaisi aloittaa joskus ens vuoden puolella. Mä kuitenkin haluisin mahdollisimman pienen ikäeron lapsille ja pelkään, että siinä yrittämisessäkin menee pari vuotta :/

Yksilöllisiähän nää jutut on ja tiedän ettei kaikki saa sitä toista välttämättä ollenkaan mut olisi silti kiva kuulla muiden kokemuksia asiasta.
 
vieras
Meillä alettiin vähän enne kuin poika täytti 3v. Ja nyt yritystä reilu puoli vuotta, tosin eipä taida ikinä tulla sitä toista koska tässä välissä on ollut syöpähoitoja...
Saa tulla jos on tullakseen...
 
rt
Alkuperäinen kirjoittaja J.:
Mä haluisin alottaa kakkosen yrittämisen nyt, kun esikoinen on 1,5v. Mies taas haluaisi aloittaa joskus ens vuoden puolella. Mä kuitenkin haluisin mahdollisimman pienen ikäeron lapsille ja pelkään, että siinä yrittämisessäkin menee pari vuotta :/

Yksilöllisiähän nää jutut on ja tiedän ettei kaikki saa sitä toista välttämättä ollenkaan mut olisi silti kiva kuulla muiden kokemuksia asiasta.
Oli 11kk, kun aloilteltiin (tain no kyllä me tuosta 6kk:n iästä lähtien paljaalla vedeltiin, mutta pyrittiin välttää riskipäiviä) ja tärppäsi toisella kierrolla.

Nyt on sitten kaksi lasta ja vipinää :)
 
:))
meillä esikoinen oli 6kk kun alettiin yrittämään toista, pari kiertoa ehdittiin yrittämään ennen kun olosuhteiden pakosta yritys piti laittaa pariksi kk tauolle.
Nyt typy 10kk ja toinen saa tulla kun tulee..voi mennä kuukaus, voi mennä kymmenen vuotta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esikoinen oli n. puoli vuotias, kun aloitimme tekemään kakkosta. Pian hän täyttääkin kolme vuotta enkä ole vieläkään raskaana. :/
No just tällasta pelkään :( Mä haluisin edes alkaa YRITTÄMÄÄN vaikka tiedän ettei välttämättä tärppää ikinä ja jos nyt heti sattuis tärppäämään niin lapsilla olisi kuitenkin yli 2 vuotta ikäeroa.
 
...
esikoinen on nyt 1v 3kk ja seuraava 1kk... ei ollu pitkä väli mutta oli tarkoituskin et toinen saa tulla heti kun haluaa... nyt sitten hetki taukoa, jos vaikka noin vuoden päästä aloittaisi taas raskaaksitulon yrittämisen :)
 
Turkilmas
Esikoinen oli jotain väliltä 3-4 v. kun aloitettiin kuopuksen tekeminen. Siinä tekemisessä meni sitten tovi ja siksi esikoinen oli 7-vuotias kun kuopus syntyi. Ikäeroa pojilla on 7 vuotta 3 kuukautta.
 
Esikoinen oli 1,5vuotias, kun toinen lapsi syntyi. Ei tarvinnut yrittää kun kahdesti. Toisella kerralla tärppäsi =) Nyt odotan kolmatta ja syntyy ihan kohta. Kuopus on nyt 3vuotta. Ei tätäkään tarvinnut yrittää kauan. Ekalla kerralla tärppäsi =)
 

Yhteistyössä