minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 29, mies 46, yhdessä pian 9 vuotta, naimisissa 7 vuotta tammikuussa. Lapset: tyttö 14v miehen edellisestä suhteesta, yhteiset pojat pian 6v ja 3v, kolmas poika tulossa 1.2.2012.
 
Viimeksi muokattu:
Pitääkö näiden anonyymien tulla huutelemaan tänne asiattomuuksia. Mitä se sinua liikuttaa montako vuotta kukakin on seurustellut. Joillakin se rakkaus kestää nuoresta iästä riippumatta, toisin kuin eräillä. Oletko itsekin ilman miestä?

Minulla 2 v tyttö ed. suhteesta, miehellä 5 ja n. 3 vuotiaat lapset ennestään. Nyt meille tulossa yhteinen lapsi ensi syyskuussa ja silloin ollaan samoihin aikoihin oltu vuosi naimisissa.
 
Ihania tarinoita täällä eikä silläkään ole väliä kauanko ollaan oltu yhdessä, voihan sitä nopeastikin tietää että tässä nyt tosissaan mennään eikä meinata ja toisaalta voi pitkäkin suhde yht äkkiä kariutua.

Mutta en voi kuin ihmetellä näitä joilla 37 v mies ja itse ovat 16 v nuorempia kuin miehensä... mielestäni ei ole normaalia että kolmikymppinen mies seurustelee ylä-aste ikäisen tai lukiota aloittelevan tytön kanssa! Todella hienoa että sitten on suhde edennyt asiallisesti ja näin, mutta jos oma tyttäreni esittelisi jonkun kolmikymppisen poikaystävän 16 vuotiaana niin voisi tulla sanomista sille "jätkälle" :p

En siis halua tuomita tiensä valinneita, vaan lähinnä kommentti on tehty äidin ja vanhemman näkökulmasta.

Meillä mies 30 v ja minä 27 v, lapset 8, 7, 4 ja kohta yksi lisää putkahtamassa. Uusperhe-elämää täälläkin.
 
Ihania tarinoita täällä eikä silläkään ole väliä kauanko ollaan oltu yhdessä, voihan sitä nopeastikin tietää että tässä nyt tosissaan mennään eikä meinata ja toisaalta voi pitkäkin suhde yht äkkiä kariutua.

Mutta en voi kuin ihmetellä näitä joilla 37 v mies ja itse ovat 16 v nuorempia kuin miehensä... mielestäni ei ole normaalia että kolmikymppinen mies seurustelee ylä-aste ikäisen tai lukiota aloittelevan tytön kanssa! Todella hienoa että sitten on suhde edennyt asiallisesti ja näin, mutta jos oma tyttäreni esittelisi jonkun kolmikymppisen poikaystävän 16 vuotiaana niin voisi tulla sanomista sille "jätkälle" :p

En siis halua tuomita tiensä valinneita, vaan lähinnä kommentti on tehty äidin ja vanhemman näkökulmasta.

Meillä mies 30 v ja minä 27 v, lapset 8, 7, 4 ja kohta yksi lisää putkahtamassa. Uusperhe-elämää täälläkin.
Meillä tuota ikäeroa on 17 vuotta. Aloitimme seurustelun ollessani 20- vuotias. Mitään ongelmaa ei ole ollut, molemmat vanhempani tunsivat / tiesivät mieheni ennestään. Eivät olleet vastaan, mutta ainakaan äitini ei varmaankaan ihan täysin hyväksynyt suhdetta. Pitkä parisuhde jo takana ja loppuelämä edessä, olemme kuin paita ja peppu ja kaikki ovat sen jo hyväksyneet / omaksuneet. Kuulumme yhteen, eikä ikäero kerro yhtään mitään. Tiesimme toistemme oikeat iät vasta seurusteltuamme liki kuukauden =) Niin tosiaan, iät, suhteen keston ja lasten iät voi lukea tuosta pikkuisen ylempää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä