minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Näin aluksi onnittelut Daniellalle pikkuisen syntymästä :) Minä 29, mies 28 yhdessä ollaan oltu noin kolme vuotta, josta aviossa 3kk :) esikoinen edellisestä suhteesta syntyi 2002 ja nyt odotellaan pikkukakkosta helmikuussa syntyväksi.
 
Mä olen 27v. ja mulla on 7-vuotias poika, mies on 44v. ja hänellä on 10-vuotias poika ja 7-vuotiaat kaksospojat. Yhteinen vauva syntyy kesäkuussa :) Ja ilman selvittämistäkin uskon tietäväni että se on poika. Meilkoista vilinää on arki kolmen ekaluokkalaisen kanssa. Mun poika asuu meillä kokonaan ja mieheni pojat vuoroviikoin. Niin ja yhdessä ollaan oltu 1,5 vuotta.
 
Oonkohan mä tänne vastannu? No jos en niin oon 24-v ja mies 30-v. Joulupäivänä 8-vuotta tulis yhdessä oloa ja samana päivänä myöskin 7-v kihlapäivä. 1 päälle vuoden ikäinen lapsi on. Toista toivoisin vaan mies ei lämpene.. hääkuumettakin ilmassa ;)
 
Minä olen 26 ja mun mies on 37. Meillä tärppäsi heti muutaman kuukauden yhdessäasumisen jälkeen ja esikoinen on nyt 1v ja 11kk nuorin on vasta 4kk. Nopeeta toimintaa meillä :) Ollaan oltu 2v naimisissa. Eikä oo valittamista vaikka asiat on tapahtunu niin nopeasti.
 

Yhteistyössä