Minkä ikäisellä lapsellasi on ensi talveksi kengät nroa 32?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Kyselen siksi, koska poikani on aika isojalkainen tapaus, ostin juuri tuon kokoiset talvikengät, ja ikää pojalla 4 v. 3 kk... ei kyllä pienikokoinen ole muutenkaan, 114 cm ja 20 kg.
 
on
On 32 nyt adidas lenkkareiss ja toisissa lenkkareissa ja kumppareissa.. Odottamassa on nahkanilkkurit 33 ja Haltin talvikengät 32 kokoa mutta isommat. hra o n reilu 4 v.(118 cm)
 
Pienet jalat
Pienet jalat on kauniit. En ymmärrä miten kukaan voi olla ILOINEN siitä, että lapsella on kenkä kuin kanootti. Meidän pojilla on isot jalat ja niistä ei ole kuin harmia.
 
"a p"
Pienet jalat on kauniit. En ymmärrä miten kukaan voi olla ILOINEN siitä, että lapsella on kenkä kuin kanootti. Meidän pojilla on isot jalat ja niistä ei ole kuin harmia.
Kuka täällä on ollut iloinen lapsensa isosta jalasta? :-O Minä olen 169 cm, jalka 40-41. Mies 179 cm, jalka 45-46. Olisihan ne pienet jalat kivat, jos saisi itse valita. :)

Pojalla tosin on nyt kenkä kokoa 30, (tai muut 30, yhdet Conversen tennarit 29, ovat aina naftit jo) mitan kanssa katsottiin että talvikenkään tulee tarpeeksi kasvuvaraa ja villasukkavara, en uskaltanut pienempiä ottaa.
 

Yhteistyössä