Minkä ikäisellä teillä vielä käytössä baby-mallinen haalari?

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
äiti 07
Mä olen ymmärtänyt, että vaipan kanssa baby-mitoitus hyvä, mutta ilman vaippaa voisi siirtyä normaalihaalareihin!!??!!

Olen kyllä jo keväthaalarin hankkinut vyötärökiristyksellä, jos mahtuisi syksylläkin... Poika täyttää 2 muutaman kuukauden kulutta ja senttikoossa 92-haalari siis tulossa
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 07:
Mä olen ymmärtänyt, että vaipan kanssa baby-mitoitus hyvä, mutta ilman vaippaa voisi siirtyä normaalihaalareihin!!??!!

Olen kyllä jo keväthaalarin hankkinut vyötärökiristyksellä, jos mahtuisi syksylläkin... Poika täyttää 2 muutaman kuukauden kulutta ja senttikoossa 92-haalari siis tulossa
miten vaipan käyttäminen vaikuttaa? Meillä 1,5v:llä vaipat ja 92cm vyötärökiristyksellä olevan toppahaalari.

Mietin vaan, että viitsinkö enää ostaa "vauvamallista" haalaria kevääksi, kun "on jo siirtynyt isojen lasten haalareihin" ....
 
halipupu
Viime talvena oli kuopuksella baby-malli ja ikää vajaa 1v. Esikoisella ei ole ikinä ollu baby-mallista, heti ostettiin tavallinen. Hoikka kun on, niin baby malli olisi aika paljon liian leveä malliltaan.
 
Mä en tykkää kauheesti niistä babymallin haalareista, sellasia säkkejä ja vetoketjun kohdalta päästävät veden läpi, jos lätäkössä istuu. Välikausihaalarit on meillä ollu jo 80cm lähtien isojen mallia vyötärökiristyksellä.
 

Yhteistyössä