MInkä ikäiselle olette laittaneet kuravaatteet?

halipupu
Ekaa kertaa molemmilla varmaan siinä vuoden iässä, (elo-ja toukokuussa syntyneet lapset) siitä käveleekö vai ei. Kyllä sen nyt varmaan syksyksi kannattaa kuravaatteet hommata, niin saa lapsi heti tutustua veteen ja kuramössöön pihalla.
 
halipupu
Vikaa kertaa ei ole vielä meillä tullu, mutta työkokemksen perusteella sanon, että eskarissa ei enää välttämättä laiteta kurahousuja lapsille, kun on näitä TEC-asuja, mutta jos kurahousut on tuotu päiväkotiin ja on kuraista, niin kyllä ne puetaan päälle. Eli ehkä sitten ne jäävät kun menevät kouluun.
 
vieras
Meillä ei oo ikinä ollut kurahousuja, muuta kuin pakon sanelemana hoidossa. Tosin kotihoidossa ollut lapset pitkään ja kotona aina käytetty tec-ominaisuudella varustettuja ulkotamineita!

Eskarissa ei enää tarvinnut kuriksia laittaa, eikä silloin enää olisi mun esikoinen suostunutkaan.
 
kolmen äiti
Olen laittanut alle vuoden iässä kurikset konttavalle lapselle kun sää on kostea tms ja olen suosinut noita henkselimmalleja, pysyy paremmin ylhäällä. Ei taida ihan pienimmissä koissa vyötärömallia ollakaan, ainakaan rukalla.

Eskarilaisella meillä on ollut kurikset vikaa vuotta, ei enää koulussa. Kouluun pukeutuu sään mukaisesti eli jos sata vettä niin on mennyt kosteussuojatakissa ja -housissa jotka kyllä pitää vettä eikä kuriksia siksikään tarvi, ettei kouluikäinen (meillä) enää konttaa ja ryve maassa.
 

Yhteistyössä