Minkä ikäisenä naiset ovat yleensä kauneimmillaan?

  • Viestiketjun aloittaja "Mimmimatami"
  • Ensimmäinen viesti
"Mimmimatami"
Jonkun lähteen mukaan 33-vuotiaana ja toisen lähteen mukaan 27-vuotiaana. Entäs sinun mielestäsi? Minkä ikäinen itse olet?

Eikä mitään lässynlässyn "isoäitinikin on kaunis". Joojoo. Mä olen nyt 44-vuotias ja periaatteessa saman näköinen, kuin aina ennenkin, mutta kun katson tyttäreni ristiäiskuvia, joissa olen 32-vuotias niin luoja mä olen ollut tuolloin kaunis!!! En ole enää niin kaunis, vaikka hiukseni ovat samanlaiset, en ole lihonut,laihtunut tms..
 
"Batman"
Olen 30-vuotias mies itse.
Tällä hetkellä sanon, että 26-33v. Ovat nuoria, mutta jollain tapaa enemmän naisellisen tyylikkäitä.
Parikymppiset ovat liian tyttöjä vielä mun makuuni.
 
Kaiken ikäisissä on minusta kauniita naisia. Osassa viehättää kokemuksen tuoma varmuus itsestä ja tyylistä, nuoremmassa taas viattomuus ja tietynlainen viattomuus. Mutta en sanoisi yhtä varmaa ikää :) 70-vuotiaskin voi olla kaunis.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"vieras"
Mä olin erittäin kaunis ja hehkeä 27-34 vuotiaana, mulla oli todella pitkään lapsenpyöreys kasvoissa joten vasta lähempänä kolmeakymmentä aloin hehkua.
34vuoden jälkeen alkoi tapahtua jotain, nyt 36vuotaana en ole enää läheskään niin kaunis kuin muutamia vuosia sitten, kanis tki vieläkin mutta se paras hehku hävinnyt.
 
"hmmm"
Minusta ihminen on kaunein luonnollisimmaan, silloin kun on tavallaan hyväksynyt ulkonäkönsä (ei tarvi sitä nuoruuden meikkikerrosta) ja on aikaa ja halua hoitaa terveyttään (ei ajoitu ehkä niihin vauvavuosiin).
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
"www"
[QUOTE="vieras";27795506]Mä olin erittäin kaunis ja hehkeä 27-34 vuotiaana, mulla oli todella pitkään lapsenpyöreys kasvoissa joten vasta lähempänä kolmeakymmentä aloin hehkua.
34vuoden jälkeen alkoi tapahtua jotain, nyt 36vuotaana en ole enää läheskään niin kaunis kuin muutamia vuosia sitten, kanis tki vieläkin mutta se paras hehku hävinnyt.[/QUOTE]

Sama mulla, nyt 35-vuotiaana en ole enää niin kaunis kuin 33-vuotiaana. Jotenkin piirteet alkaneet muuttua? Mutta omasta mielestä kaunis edelleen :)
 
..
sittenkö ei enää ole kaunis kun tulee ryppyjä? Mun kampaajani hämmentyi kun sanoi mulle, että sulla on kyllä upean paksut hiukset ja kauniit silmät. Kysyin, että sekö on jäljellä kun täyttää 40 :D

Kohta mittarissa 42, on ryppyjä ja on kilojakin mutta olen paljon itsevarmempi ja sinut itseni kanssa kuin esim. 15 vuotta sitten. Lisäksi olen paljon paremmassa kunnossa ja voin paremmin.
 
En tiedä vaikuttaako siihen ikä vai elämänkokemus/ tietynlainen kypsyys/ elämäntilanne vai mikä, mutta onnellinen, elämäänsä tyytyväinen nainen 40-v ylöspäin on monestikin kauniimpi kuin parikymppinen.

Ite menin kesällä naimisiin ja monet on hääkuvaani ihastelleet ja kehuneet kuinka kaunis olenkaan, kuulemma paljon kauniimpi kuin ensimmäisessä hääkuvassani 18-vuotiaana.
Luulen että kasvoillani loistaa se onnellisuus, rakkaus ja elämän tyytyväisyys ja tasapaino, mitä ei sillon parikymppisenä vielä ollut
 

Yhteistyössä