Minkä ikäisenä on lapsenne oppinut uimaan?

Meillä on 5-vuotias poika ja uimaharjoitukset on meneillään.Uimakoulussakin oli,sillon vaan oli niin kylmät ilmat :/
Leikki kiinnostaa enemmän ku uimaan oppiminen =) Mut niinhän se on leikkiä..leikkiä..ja uimaan oppimista :D
 
meillä tyttö 8v. ja nyt kesällä oppi ihan yht`äkkiä uimaan.en oo opettamisessa kiirettä pitäny kiinnostuksen mukaan ollaan menty.meillä toinen lapsi poika 7 v.ja ei oo edes järveen tänä kesänä menny kun kerran kun on hänen mielestä kylmää vettä joten ei hirveesti voi sitä opettaa.
 
Zip
Esikoinen 3 v 1 kk ja toinen 3 v 3 kk. Nyt esikoinen 5 v 3 kk ja ui tosi hyvin ja sukeltaa. Pienempi pysyy hyvin pinnalla ja on kuin delfiini veden alla :). Itse olin melkein 7, ennen kuin opin.
 
Pikkuisen osaa jo uida, pari metriä, kellukkeen kanssa lämpimässä sisäaltaassa ! Koiraa sanoo uivansa, ikää 4 vuotta 4 kk. On käynyt isin kanssa lähinnä uimassa jo vuosia, järvessä ei ole paljoa uitu just veden kylmyyden takia. Nauttii hirveästi vesileikeistä !
 
Meillä oppi isompi viime kesänä, 5v3kk, itse uimaan ihan ylläri ylläri. Ensin pari viikkoa sukelteli kauniisti, sitten yhtäkkiä huomasi, että pinnallakin pysyy.
Pikkuveikka 2v3kk alko sitten kanssa "sukeltaa", mutta ei kyllä vielä pinnalla pysy.
Itse olen kuulemma ollut aika pikkunen, kun opin uimaan. Ja minulla on kavereita (neljäkymppisiä), jotka ei osaa uida.
Eli kaikki aikanaan :D
 

Yhteistyössä