Minkä ikäisenä ootte siirtäny vauvan omaan huoneeseen?

"Vauva" oli ekalla kerralla 2.5v. Kaikki meni tosi hyvin, mutta sitten me jouduttiin tytön kans keskelle varsin ikävää tapahtumasarjaa, ja tyttö alkoi pelkäämään kaikkea mahdollista. Hän oli vähän reilu 3v kun siirrettiin takasin meidän kans samaan huoneeseen nukkuu. Ja nyt on sit uudetssn nukkunu omassa huoneessaan vajaan vuoden verran.
 
Viblsp
En vauvana ole siirtänyt. Esikoinen oli 1,5v kun sai oman huoneen ja toka 1-1v 2kk kun siirtyi isoveljen kanssa samaan huoneeseen. Vauvat nyt 9kk, eikä vielä aikomusta siirtää, koska nukkuvat niin huonosti yöt.
 
No meidän esikoinen siirtyi jo vauvaikäisenä omaan huoneeseen, nukkui siten paremmin. Nyt mietin että koskas olis hyvä siirtää tuo kuopus 7kk, sinne isoveljen 4v, huoneeseen nukkumaan. Eihän tässä mikään kiire vielä ole, mut jo vaikka nukkuis siellä paremmin.
 
Apua...

Mä en edelleenkään käsitä kuin te raaskitte edes ajatella. Mä kun mietin että siirtäisin ton ysikuisen sisko viis veen kanssa... Ei tuu kuuloonkaan. Kyllä taitaa kolme vee taas mennä rikki ennenkö oma huone tulee tutuksi. Kaksi ainakin. :ashamed:
 
minä olen siirtänyt molemmat tytöt 6kk:n iässä omiin huoneisiin =) Nyt kun ovat jo hiukan vanhempia, niin nukkuvat yhteisessä huoneessa.... Kolmatta ootellaan ja ellei mitään ihmeempiä tapahdu, niin puolen vuoden tienoilla tämäkin saa oman huoneen...
 
meijän vauva oli 6vko vanha kun siirsimme omaan huoneeseen. lopetti ite silloin yösyönnit ja kaikkien meijän uni tuli paljon parempilaatuiseksi..:D

nyt ootellaan toista syntyväksi kesällä ja katsotaan parit ekat viikot meijän makkarissa mutta saapahan tämä toinenkin mennä sitten omaan huoneeseen..:D

tämä toimi meillä, toisella toimii toinen ratkaisu! :flower:
 

Yhteistyössä