Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

Antoinette
Minulla oli hormonikierukka melkein viisi vuotta. Helmikuussa -04 otatin sen pois. Huhtikuussa viimeiset menkat. Helmikuussa -05 syntyi tyttö. Pari viikkoa la:n jälkeen. Eli hedelmällisyys ei kärsinyt kierukan johdosta. :)
 
Antoinette
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2005 klo 10:35 helou kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2005 klo 07:47 Janna kirjoitti:
Ensimmäisin lapsen sain 20 v. Sen jälkeen 27v. tulivat kaksoset. Nyt olen 32 vauvakuumessa oleva nainen. Poistin jo hormonikierukan. Onko kenelläkään kokemusta hormonikierukka jälkisestä raskaudesta / hedelmällisyydestä...
kaverillani oli hormonikierrukka ja otatti sen pois viime syksynä.Laskivat varmoja päiviä aluksi mut nyt on sit raskaana joulukuussa laskettu aika ja on kohta34vuotias.
[/quote
Tämä piti liittää tuohon äskeiseen viestiin... Opettelua ikä kaikki..
 
Äitsyli-69
Ekan sain 26-vuotiaana, ihan sopiva ikä oli mulle. En olis ollut valmis äitiyteen nuorempana eikä kuumeiluakaan sitä ennen ollut. Toinen tuli 33-vuotiaana, välissä oli avioero. Nyt 36-vuotiaana odotan kolmatta lasta, laskettu aika lokakuun lopulla. Kolmeen saa mun puolestani jäädä, ihan hyvä lapsiluku.
 
pitkänmatkanjuoksija
Tämäpä mielenkiintoista, on muitakin "pitkän ajan lapsen tekijöitä"... =) Minulla pojat "tehty", kun olin 18 v ja 31v, joten pitkä väli meilläkin. Toivomus olis, että jos vielä yhden saisi ennen kun nelikymppiseksi ehtii. aikaa vielä n. 6v.
 

Yhteistyössä