Minkä ikäisenä sait ekan lapsesi ja millainen oli elämäntilanteesi?

  • Viestiketjun aloittaja Tuleva äiti vm.88
  • Ensimmäinen viesti
mie
olin 17v kun raskauduin. Lapsi oli toivottu ja olin jo yhden keskenmenon kokenut, joten se oli loistouutinen!
Mulla oli opiskelut kesken, mies työtön ja asuin vielä äitini kanssa. Mutta uskokaa tai älkää niin mitään en tekisi toisin! Nyt lapsia jo neljä, mulla ikää 25v. Minä olen ollut kotona lasten kanssa kokoajan ja mies käy töissä :)
 
pou
22-vuotias. Raskaus oli täydellinen kauhistus, olimme olleet yhdessä vasta vuoden verran ennen positiivista raskaustestiä. Lapsia ei ollut suunnitelmissa ainakaan viiteen vuoteen. Olin ilman ammattia silloin, mies opiskeli. Niin sitä vaan ajatukseen tottui molemmat ja tuo "kauhistus" on nyt mitä suloisin ekaluokkalainen, yhdessä miehen kanssa edelleen.
 
25-vuotiaana tulin raskaaks. Miehen kanssa oltiin just seurusteltu puoli vuotta, ja vahinko sattui
Miä asuin pikkuisessa yksiössä ja olin liiton rahoilla
Olin todella onnellinen ja olen edelleen pikkuisesta :heart:
 
19 vuotias työelämässä kuten mieskin, joka teki keikkahommia ja oli vain v-loput kotona. olin kun sain tietää olevani raskaana. asuin nykyisen aviomieheni kanssa avoliitossa kerrostalo kaksiossa. raskaus oli suunniteltu vaikkakin peläytti nopealla tulollaan.
 
19 kun tein testin, täytin kyllä pian 20. Koulu kesken, just erottu ja ei ollu muutenkaan kyllä suunnitelmissa senkään takia. Ja yksin olin mahani kanssa kun ukko olikin sitä tyyppiä että "kalijakassin kanssa karkuun".
 

Yhteistyössä