Minkä ikäisenä sait esikoisesi ja montako lasta yhteensä haluat?

  • Viestiketjun aloittaja kallubbi
  • Ensimmäinen viesti
kerkesin täyttään 18 ennen syntymää.. en olis halunnut lapsia silloin vielä, mut oon ikionnellinen että tein.. joskus aattelin et 2 on sopiva luku, mutta niin se mieli vaan muuttuu.. nyt odotetaan viidettä jase on ihan aikusten oikeesti viimenen :) haaveissa ei ole siis enempää, tuo 5 hyvä :)
 
21v olin. Nyt on 2 tyttöä, kuopus täyttää uutena vuotena 1v ja alkaa pikkuhiljaa olemaan kriisi siitä, et onkos tää nyt mun viimenen vauva? :eek:
En oo aiemmin toivonut enempää lapsia kuin nämä, nyt en enää tiedä...
Ehkä kuitenkin hankin mopsivauvelin jossain vaiheessa tyydyttään hoivaviettiäni sit ku en voi enää sitä lapsiin ja nykyisiin kisuihin purkaa :D
 
"nalleäiti"
28-vuotiaana sain esikoisen, nyt vajaa neljä vuotta myöhemmin lapsia on kolme. Vielä 26-vuotiaana lapsiluvun piti jäädä nollaan... Mutta nyt tähän loppui, piuhat on jo poikki.
 
miie
18v sain esikoisen. nyt 29v ja 3 lasta, neljäs syntyy kesällä:) ikinä en tarkkaa lukua ole edes miettinyt...lapsia saadaan jos saadaan! ehkä nämä jo riittäävät :) ei voi ikinä tietää...
 
"vieras"
Kaipa tässä sellainen yhteys on, että jos kovin vanhana saa ensimmäisensä, niin kovin montaa lasta ei silloin voi saada.

Itse olin 25-vuotias ja nyt 29-vuotiaana kolmas tulossa. Ehkä vielä neljännen joskus haluan, ehkä en.
 

Yhteistyössä