Minkä ikäisenä teiltä vielä kysytään henkkareita kun ostatte alkoholia/tupakkaa?

  • Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti
Tiiu
Olen 33 vee ja ostin joku aika sitten tupakkaa lähikaupasta ja kaupantäti kysyi paperit. en meinannut edes ymmärtää kysymystä, kun ei ole moneen vuoteen kyselty... Kohteliaisuutenahan sitä voi pitää, mutta heti tuli kyllä mieleen, että toivottavasti en oikeesti näytä miltään parikymppiseltä tytöltä, koska ainakin mun työssäni siitä olisi pelkkää haittaa...
 
Multa kysyttiin tupakkaa ostaessa papereita kun olin 19 ja ikäraja silloin oli sen 16. En enääpolta , enkä usko että kysyttäisiinkään papereita enää...
Parasta ikinä oli kun kysyttiin papereita k-18 raflaan ja olin jo päälle 30v :D Ihan intona esittelin ajokorttiani pokelle joka vähemmän intona tarkasti ikärajan... :D :D
 
hepuli
mä en päässy passil baarii ku ikää 30v =( eikä mul kyl myydä alkoskaa...enkä o ees kakaran näkönen!ja mee isält oli todettu 24v alkos et käy poika ensi armeija(lapsiaki siin vaihees jo 3kpl)
 
Olin ehkä 27-28v kun kysyttiin Alkossa papereita.

Mutta hei...tuli mieleen pohjat:
Mun ystävättäreltä kysyttiin viime kesänä terassilla paperit ja ikää oli 38v.
Se meinas tippua tuolilta eikä tajunnut sanoa muuta kun että mulla on 12 ja 10 vuotiaat lapsetkin jo :LOL:
 

Yhteistyössä