minkä ikäisenä ulos möyrimään?

Elikkä siinä se tulikin. Ajattelin ostaa kuravaatteet 8,5kk taaperolle joka on tosi innoissaan menossa ulos ovesta aina kun sen avaa. Onkohan liian aikaista? MItäs te olette tehneet tai suunnitelleet?
Nappula konttaa, seisoo ja kävelee jotenkuten tuen kanssa. Kova on halu mennä ja tutkia kaikki mikä tielle sattuu!
 
meillä poika oli puolivuotias kun ulos pääsi konttailemaan, kevättä oli silloin, kuravermeet van päälle ja ulos tutkimaan.. se on ihana katsoa kun pieni ihminen saa tuntumaa kaikkeen uuteen mitä sisällä ei ole! :D
 
pollerolle
Minä myös meinaan antaa 9kk ikäisen tytön konttailla ja tutkia ihmeellistä luontoa.Ostin reiman haalarin kun en tykkää hirveesti noista kuravehkeistä.Kunhan nyt lumet sulaa (muuten syö vaan ihan varmasti lunta)niin sitten pääsee neiti tutkimaan.
 
Heti vaan ulos ja hiekkalaatikolle, varsinkin kun kevätkin on vihdoin tulossa! Eli pienelle on helpompaa liikkua, kun ei tarvitse topata kovasti. Meillä aloitettiin hiekkaleikit noin 10kk ikäisenä, kun kevät vihdoin alkoi... Lumesta ja pulkasta ei ihan niin paljon innostunut aikaisemmin.
 
Meillä vanhemmat lapset aloittivat ulkoilut leikkipuistoissa siinä vaiheessa kun osasivat istua ja niin taidamme tehdä tämän kolmannenkin kanssa.Siellä niillä riittää ihmettelemistä ja katseltavaa kun on paljon muitakin eri-ikäisiä lapsia.
 
Anna mennä vaan!
Meillä 11 kuinen ulkoilee pihalla ja puistossa nyt pari kertaa päivässä yhdessä isoveikan kanssa ja myös talvella päästin välillä maahan kun oli lämpimämpiä ja aurinkoisia ilmoja. Tutti suuhun, niin on helpompi katsoa ettei ihan kaikkea suuhun tunge. ;)
 
Ei mun mielestä ainakaan ole yhtään liian aikaista ;) Sehän on hyvä ikä kun lapsi itsekin jo osoittaa kiinnostusta sinne ulkoilmaan.
Meillä myös 8,5kk ikäinen vauva ja ulos olis tarkoitus laskea konttailemaan, istumaan, seisomaan. Millaisetkohan kengät olis hyvät? Kuravaatteita en minäkään oikein pidä käytännöllisinä, vaan ajattelin Reimatecin tms. pukua...
 
Kaksoset oli 8kk kun oltiin ekan kerran kuriksien kanssa hiekkalaatikolla, mun mielestä jotkut laskee lapsensa kamalan myöhään vasta noin 1v ulos hiekkalaatikolle ekan kerran siihen asti ollaan kökötetty rattaissa ja katseltu kun muut leikkii ja tutustuu uuteen maailmaan
 
Meilläkin on nyt 9,5kk poika päässyt siitä asti, kun osasi kunnolla istua ja ryömiä, puistoon. Viihtyy tosi hyvin! Mies on huolissaan, kun poika laittaa suuhun käpyjä, neulasia ja hiekkakakkuja, mutta maistelee vaan :| Sylkee pois ;) Olen kai minäkin pienenä syönyt käpyjä, ja hengissä olen:)
 

Yhteistyössä