MINKÄ IKÄISENÄ

  • Viestiketjun aloittaja EKA LAPSI
  • Ensimmäinen viesti
blondi
Olin 19v.nippanappa kun esikoinen syntyi 3v.n seurustelun jälkeen, siitä 3v.ja toinen tuli ja nyt kolmas lapsi kuopus on 4v. vauvakuume on edelleen suuri! vaan ei ole ollut tullakseen tämän pienimmän jälkeen vaikka tilaus ollut voimassa koko ajan.Mieskin on pysynyt koko ajan samana...
 
visiteeraaja
Ensimmäisen saan 34v,nyt rv 38+4.. ;) Kesällä tulee mittariin vuosia 35v.
Vauvakuumetta ei vaan kuulunut ja aikahan juoksee meidän naisten ollessa kyseessä..Mies olis ollu valmiina vauvailemaan jo vuosia sitten.En koe kuitenkaan itteeni mitenkään vanhaks vaan nyt on se aika.
Toivottavasti sisaruksenkin ehtis vielä pukata..mut ensin tää eka kunnialla ulos =)
 
matilda72
ensimmäiseni sain 32 vuotiaana ja toisen la on heinäkuussa, ennätän täyttää 33. kolmas aiotaan tehdä ennen kuin 40 tulee mittariin... olen muuten sitä mieltä että elämänkokemus auttaa jaksamaan pienten mönnien kanssa..
 
Esikoisen sain 29 vuotiaana ja nyt ehdin täyttää 31 v. joulukuussa -04 ja la 29.3.05
Joskus ajattelin; jos en saa lapsia (siis löydä sellaista miestä, joka on vastuuntuntoinen ja mukava) alle 30 v niin sitten saa jäädä kokonaan...Enkä halua kuin 2 lasta.
Nyt voisin ajatella useampiakin, koska raskaana olo on ainakin minun kohdallani ollut jopa mukavaa aikaa :LOL:
 
jaunuska
Tyttäremme syntyi 2 viikkoa ennenkuin täytin 36v.Ei sen puoleen ettei olis saanu tulla aikaisemminkin, mut melkein 8 vuotta yritettiin.Hyvä että edes nyt.Lisää saa vielä tulla jos on tullakseen, parin vuoden sisällä.
 

Yhteistyössä