minkä ikäisiä olette

ja minkä ikäiset lapset? ja millä rv:llä syntyi ja minkä kokoisia olivat syntyessään? siinäpä teille kysymyksiä :D
itse olen 19 vuotias(1986) ja minulla on vuoden ikäinen poika.(rv 41+1 3205g ja 47,5cm) toinen vauva on mahassa,rv 31 :heart:
 
minja87
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 01:20 martina kirjoitti:
ja minkä ikäiset lapset? ja millä rv:llä syntyi ja minkä kokoisia olivat syntyessään? siinäpä teille kysymyksiä :D
itse olen 19 vuotias(1986) ja minulla on vuoden ikäinen poika.(rv 41+1 3205g ja 47,5cm) toinen vauva on mahassa,rv 31 :heart:
itse olen 18.
esikko tyttönen on 1v8kk ja syntyi rv 42 ja oli 3830g ja 54cm
toinen ois tuloillaan rv 35+3 ja la.on 24.12
 
Nainen33

Heissan kaikki nuoret äidit!!

Itse en kuulu enää tähän osastoon mutta koska olen joskus kuulunut ajattelin pistää teille tervehdyksen...
Minun esikoiseni täyttää ensi kesänä 17, toinen lapseni 15 ja kolmas täyttää 11. Neljäs syntyy ens Vappuna. Olen itse siis 33-vuotias. Me kaikki odotellaan jännittyneinä...
Oma tarinani menee näin:
15-vuotiaana rakastuin minua viisvuotta vanhempaan poikaan ja menimme kihloihin, ja päätimme tehdä lapsenkin ja menimme myös naimisiin, oikeusministerön luvalla. Olimme naimisissa melkein 15 vuotta, teimme nuo kolme ihanaa muksua ja opiskelin siinä välillä itselleni ammatin. Kaikki ei vaan aina mene niinkuin suunnittelee joten erosimme mutta nyt on uusi onni kohdannut ja vauva tuloillaan..
Nuorena läpsia tehneenä tiedän että se on rankkaa, mutta tukijoita minulla riitti silloin, omat vanhemmat sekä appivanhemmat ja haluaisinkin nyt tietää, miten teillä siellä nuoret kanssasisareni on, oletteko yksin vai onko teillä tukiverkostoa? Jos jotain kysymyksiä tulee mieleen tällaiselle "vanhalle" konkarille, vastaan mielelläni.
 
nainen33: me ollaan mun miehen kans oltu nyt yhdessä 6ja puoli vuotta,oma talo ostettiin just :) samassa kaupungissa asuu kaikki lähisukulaisetki joten tukiverkostoo ja apua löytyy läheltä jos tarvii :) ei oo kyllä hirveesti apua tarvittu mutta onhan se kiva ku lasten mummut ja papat,kummit,sedät,enot ja tädit asuu lähellä joita näkee lähes päivittäin :)
 
Täällä äiti -84.
Esikoinen poika 03/2001, syntyi rv.39+5 ollen 4830g, 55cm ja py.39,5cm.
Kaksoset syntyivät 11/2003, syntyivät rv. 37+6 ollen A-neiti 3140g, 47cm ja py.34,5cm sekä B-neiti 3060g, 48cm ja py. 35cm. :heart: :heart: :heart:
 
täytän kolmen viikon kuluttua 18 ja esikoinen synty 26.5.2005 eli täytti eilen 6kk. tyttö syntyi 28 raskausviikolla, painoa oli 985g ja pituutta 36.6cm. pieni tyttö siis :) vietti kaks kuukautta sairaalassa ja kotiin päästyään painoi 2200g. nyt jo iso, 63cm ja 6.3kg :LOL:
 
19vuotiaana sain esikoisen tytön, 3910g ja 51cm. rv40+1.
Nyt olen 21 ja toista ollaan ooteltu saapuvaksi jo vähän pitempään mutta ei ole vielä oikein kuulunu... :ashamed:
Miekin olisin halunnu lapset vieläkin nuorempana, sattu vaan tuo sopiva hellu löytymään vasta kun täytin 17...olin 18vuotias kun tultiin sitten viimein raskaaksi ja siitä se ajatus sitten lähti ;)
 

Yhteistyössä