Minkä ikäisiä olitte, kun esikoisenne syntyi?

  • Viestiketjun aloittaja "baby"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="jjjjj";22749434]Yleensä mies on vanhempi. Minä olin 22 ja mies 26 ja oli loistava ajoitus. Vai tarkoititko nimenomaan miehiä jotka alle parikymppisenä lapsia haluavat? :)[/QUOTE]

Joo tarkoitin, koska tässäkin ketjussa monen mies oli noin nuori esikoisen syntyessä. Että haluaako oikeasti noin monet miehet lapsia jo noin nuorena (itse kun en ole montaa tuonikäistä miestä tavannut, joita lapsiperhe-elämä olisi kiinnostanut tippaakaan), vai onko niitä lapsia vaan tullut ihan miehen haluista riippumatta?
 
"darling"
[QUOTE="vieras";22749456]Joo tarkoitin, koska tässäkin ketjussa monen mies oli noin nuori esikoisen syntyessä. Että haluaako oikeasti noin monet miehet lapsia jo noin nuorena (itse kun en ole montaa tuonikäistä miestä tavannut, joita lapsiperhe-elämä olisi kiinnostanut tippaakaan), vai onko niitä lapsia vaan tullut ihan miehen haluista riippumatta?[/QUOTE]

Mä nyt vastaan sulle:

Jos on pitkä ja tasainen pari suhde, vaikkakin nuori suhde (nuorena alettu olemaan) niin kyllä se lapsi oli haluttu & odotettu kun plussa tuli. :)
Ja sovittu että tulee kun tulee, ei ollut vahinko. Melkein miehellä oli enemmän vauvakuume kuin itellä :)
 
[QUOTE="vieras";22749412]Mistä te ootte oikein onnistuneet löytämään noita miehiä, jotka tahtoo lapsia jo joskus 16-23-vuotiaana? Vai onko olleet vahinkoja?[/QUOTE]

Meillä raskaus oli täysin toivottu ja yritetty. Mies on lapsirakas, tartutin vauvakuumeen häneen ja ollaan jo vuosia puhuttu lapsista ja nyt koulut saatu hetkeksi päätökseen, joten oikeaan aikaan tuli raskaus.
 

Yhteistyössä