Minkä ikäisille tuo Risto Räppääjä?

  • Viestiketjun aloittaja Risto
  • Ensimmäinen viesti
tuikku
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
siis pääseekö 4 vuotias elokuviin?kerran kysyin asiaa ja sanoivat että jos on 7 vuotiaasta ylöspäin tarkoitettu elokuva niin ei pääse 4 vuotias vanhempien seurassa :O
Risto Räppääjä on S eli sallittu kaiken ikäisille.
 
emppu
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
siis pääseekö 4 vuotias elokuviin?kerran kysyin asiaa ja sanoivat että jos on 7 vuotiaasta ylöspäin tarkoitettu elokuva niin ei pääse 4 vuotias vanhempien seurassa :O
Mutta tuohan on S-merkinnällä, eli sallittu kaiken ikäisille. Muistaakseni käytännössä tarkoittaa yli 3-vuotiaita (eli jaksavat, lapsesta riippuen tietenkin, istua paikallaan elokuvan ajan)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
siis pääseekö 4 vuotias elokuviin?kerran kysyin asiaa ja sanoivat että jos on 7 vuotiaasta ylöspäin tarkoitettu elokuva niin ei pääse 4 vuotias vanhempien seurassa :O
Risto Räppääjä on S eli sallittu kaiken ikäisille.
ok. :) oli joskus joku vastaava elokuva eikä 4 vee päässyt :O
mutta oli varmaankin 7 vuotiaasta ylöspäin :)
 
ap
Ok!
Kun olin jotenki ymmärtäny, että se on enemmänkin koululaisille suunnattu.
Toki meidän kohta 5 vee on katsonut sen ekan ja piti siitä.
Eli otan sitte tuon kohta 5 veen mukaan myös! :D
 
vieras
Me käytiin eilen 4-vuotiaan kanssa katsomassa.. Tyttö sanoi tykänneensä, vaikka minusta näytti siellä lhinnä tylsistyneeltä.. Itsestä elokuva oli tsi rasittava, lasten (ja aikuisten) tyyli puhua ärsytti mua suunnattomasti (kirjakieltä ja outo tapa puhua). Lisäksi musiikit soi ihan älyttömän kovalla..
 
minä
4,5 vuotias tyttö ainakin pelkäsi ja piti lähteä kesken pois.
Riippuu täysin lapsesta. Oma vähän vajaa 3 vuotias rupesi itkemään sydäntäsärkevästi kun katsoi halinalleja, ja siinä lähti karuselli ilmaan lentoon.
 
emppu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me käytiin eilen 4-vuotiaan kanssa katsomassa.. Tyttö sanoi tykänneensä, vaikka minusta näytti siellä lhinnä tylsistyneeltä.. Itsestä elokuva oli tsi rasittava, lasten (ja aikuisten) tyyli puhua ärsytti mua suunnattomasti (kirjakieltä ja outo tapa puhua). Lisäksi musiikit soi ihan älyttömän kovalla..
Olet muuten oikeassa, puhetyyli oli tosi kumma. Musiikeista me kyllä tykättiin, ja vaihteeksi oli ihan kiva katsoa leffaa joka pursusi värejä :)
 
Eikös se mene niin että jos elokuvaan on ikäraja (esim. 7v), niin silloin 2v ikärajaa nuorempi pääsee leffaan aikuisen kanssa (eli K7 leffaan pääsee 5v aikuisen kanssa)? Tämä ei nyt koske Räppääjää, koska se on S eli sallittu kaiken ikäisille (alaikäraja vanhempien päätettävissä- eli kunhan lapsi nauttii ja jaksaa katsoa)
 
tuikku
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me käytiin eilen 4-vuotiaan kanssa katsomassa.. Tyttö sanoi tykänneensä, vaikka minusta näytti siellä lhinnä tylsistyneeltä.. Itsestä elokuva oli tsi rasittava, lasten (ja aikuisten) tyyli puhua ärsytti mua suunnattomasti (kirjakieltä ja outo tapa puhua). Lisäksi musiikit soi ihan älyttömän kovalla..
Olet muuten oikeassa, puhetyyli oli tosi kumma. Musiikeista me kyllä tykättiin, ja vaihteeksi oli ihan kiva katsoa leffaa joka pursusi värejä :)
Mäkin huomioin tuon puhetavan, mutta ei se mua loppujen lopuksi häirinnyt. Väreistä tykkäsin, ja siitä, että elokuva oli todella tehty lapsille, ei kiroilua, minkäänasteista väkivaltaa tms lapsille sopimatonta.
 

Yhteistyössä