Minkä ikäisille visulahti paras???

Meidän pitäis keksiä nyt joku paikka, jonne lähtis lasten kanssa. Meillä on tyttö, täytti just 8 vee ja poika täyttää syksyllä 6 vee..poika on vähän tapaturma-altis. Mursi just kätensä tippuessaan liukumäestä, joten käsi kolme vkoa paketissa, et heinäkuun puoleen väliin siirtyy meidän menot, mutta ehkä parhaat kelitki sillon. itse inhoon kaikki huvipuistoja ja vesipuistoja, just ton takia, et aina sattuu jotain ja saa pelätä, mut eihän siinä auta, kun lasten pitää saada mennä ja koheltaa.
 
"Vieras"
Mun mielestä just ei tuon ikäisille, koska siellä on laitteet lähinnä isommille ja niitä on vähän, plus että maksavat maltaita/laite. Vesipuisto-osuutta en tosin tunne ollenkaan.
 
Mli
[QUOTE="Vieras";26474444]Mun mielestä just ei tuon ikäisille, koska siellä on laitteet lähinnä isommille ja niitä on vähän, plus että maksavat maltaita/laite. Vesipuisto-osuutta en tosin tunne ollenkaan.[/QUOTE]

Mitä laitteita Visulahdessa muka on? Vai tarkoitatko Xon-puistoa? Jälikimmäinen taitaa olla paras yli 18-vuotiaille :D
Visulahden vesipuisto on just hyvä tuon ikäisille, kun osaavat jo uida eikä tarvii haukkana vahtia, saa ottaa itse aurinkoa lasten hilluessa vedessä :)
 
"Vieras"
Mitä laitteita Visulahdessa muka on? Vai tarkoitatko Xon-puistoa? Jälikimmäinen taitaa olla paras yli 18-vuotiaille :D
Visulahden vesipuisto on just hyvä tuon ikäisille, kun osaavat jo uida eikä tarvii haukkana vahtia, saa ottaa itse aurinkoa lasten hilluessa vedessä :)
Sitä ehkä, missä on ne isot "keinut" ja iiiso tramppa etc. Paljon muuta siellä ei tosiaan olekaan.

Mut osaako tuo 6 v jo uida? Puuhamaa vaikuttaiisi paremmalta vaihtoehdolta minun mielestä, varsinki kun ap inhoaa vesipuistoja.
 
mun pitäis päästä tästä hermoasenteesta nyt, kun monet on pilkannu, että kun ton ikäsiä varottelen, ja pitää vapaasti antaa niiden mennä, mut mulla itellä just puolen vuoden sairasloma loppu, koska mursin pahasti jalkani ja sitte heti perään pojan tippuminen leikkipuistossa ja pari vuotta sitte poika tippu ja selkärangasta murtu, et tässä vaan tulee ihan vainoharhaseks väkisillä. onhan noi saanu kiipeillä, mut mä vaan aina varottelen ja seison vieressä. ja nyt taas en seissy ni heikun keikun sitte. kai pojat vaan on poikia.
 
"junnu"
turhaan pelkäät penskojes puolesta, itellä murtunu oikea käsi 22 kertaa eri kohdasta, vasen käsi murtunut 7kertaa ja kyynärpää sijoiltaan 5kertaa ja olkapää9. reisiluu kerran, sääriluu muistaakseni 3 ja fillarin stonga lävistäny naaman kerran ja kurkun kans, puhumattakaan nenän, leuan ja poskipään murtumisista.

tietääpähän nykyjään omat rajansa ja mitä kannattaa tehdä ja mitä ei

ihan fiksu ja toimeentuleva ukkeli musta kuitenkin tuli, ja kyllä, näytän ihmiseltä, vammoja ei nää mistään päällepäin ja tienaan..

oho innostuinpa kertomaan, visulahdessa ei siis oo mulla tapahtunu muuta ku kumi"venettä" kantaessa löin itteeni sillä päähän


visulahteen vaan. yllättävän turvallinen paikka, zekkaa samalla xon puisto, trampoliinista molemmat ainaki tykkää. teranssilta myös löytyy mikkelin top10 hampurilaisia
 
"vieras"
Mikään ei kyllä pakota menemään huvipuistoihin tai vesipuistoihin, jos niistä ei tykkää. Toki tapaturmia voi tapahtua missä vain, mutta jos ne on erityisesti teillä huomattu tapaturma-altiiksi paikoiksi, niin menkää johonkin ihan muualle.
 

Yhteistyössä