Minkä kokoinen sadetakki 85 cm, 12 kg lapselle?

Niin että toppavaatteet mahtuu alle? Mainitse mielellään merkki, jonka mitoituksesta puhut. Lapsi käyttää normaalisti 86/92 cm (H&M) vaatteita.

Ostin Didriksonin 80 cm, kun se näytti kaupassa VALTAVALTA, mutta sepäs olikin kuin makkarankuori. :D

Eli olisko 90 cm/92 cm vai 98 cm/100 cm järkevä? Oon siis ostamassa Huuto.netistä niin ei voi kokeilla. :D

Kiitos!
 
No yllensä meillä on ollut kokoa isommat Rukat kuin sitten ne toppavaatteet (ticketit/reimatecit/legotecit). 86cm vaatteita käyttävälle 98cm/104cm Rukka olisi aivan liian iso raajoista. 90/92cm minä ostaisin.

Mutta onko Didrikson sitten merkittävästi Rukkaa pienempi... Hmm. Olisi pitänyt verrata kaupassa kokoja toisiinsa.
 
Maisuli
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
No yllensä meillä on ollut kokoa isommat Rukat kuin sitten ne toppavaatteet (ticketit/reimatecit/legotecit). 86cm vaatteita käyttävälle 98cm/104cm Rukka olisi aivan liian iso raajoista. 90/92cm minä ostaisin.

Mutta onko Didrikson sitten merkittävästi Rukkaa pienempi... Hmm. Olisi pitänyt verrata kaupassa kokoja toisiinsa.
Saattavat olla Didriksonit niukempaa mitoitusta. Lapsella on nimittäin saman kokoiset Reiman kurahousut ja niissä on edelleen kasvunvaraa.
 
moi
Miten susta voi didriksonin 80 näyttää valtavalle :D Meidän ipanalla on sellainen ja kerran yks (lastenhoitaja) täti sanoi et ei ole tiennytkään että niin pieniä sadetakkeja on edes olemassa :D
 

Yhteistyössä