minkä kokoinen talvihaalari ens talveks sillon1,5v?

  • Viestiketjun aloittaja apu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meille ainakin tulee 92 koko, lapsi on tänä vuonna 74cm ja käyttää 80cm haalaria. Todennäköisesti on siis vuoden päästä n. 85cm pitkä ainakin, joten se 86 koko voi olla aika nafti.
 
mae harmaana
Meillä on ensi talveksi 92cm reimatec ja meidän vauva oli pari kk sitten 8kk ja 76,5cm. Eli sinuna ostaisin ehkä 86cm tai jopa tuon 92cm. Minulla esikoinen on ollut toisena talvenaan 1v4kk+ ja pituutta ollut n.84cm ja käytti tuota 92cm pukua.
 
sanle
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä 2v pitää 80cm Reimateccia ja hukkuu siihen. Ei näitä pysty arvioimaan oikein toiset...
No sehän riippuu ihan pituudesta. Meille 80cm Reimatec kävi pieneksi ennen ku poika oli edes 1v ja sitä 80cm pitkä. Meilläkin poika käytti ollessaan 82cm pitkä jo 92cm Reimatecia eikä hukkunut siihen. Ainoastaan hihat oli hieman pitkät mutta hanskat kädessä sekään ei haitannut ollenkaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä 2v pitää 80cm Reimateccia ja hukkuu siihen. Ei näitä pysty arvioimaan oikein toiset...
Ja meidän 1,5v käyttää 74cm pukua :D mutta mä arvioinkin nyt tämänhetkisen pituuden mukaan ensi talvea, en iän.
 
Kahden äiti
Meidän isommalla lapsella oli 92cm haalari vielä 3vuotiaana. 1,5vuotiaalla pikkusiskolla on nyt 86cm Polarn o Pyret-haalari, istuu tosi hyvin vaikka vähän iso onkin. 86cm Reimateciin tyttö hukkui kun sitä kaupassa testattiin.
 
vierailija
Meillä tyttö 2,3v ja 90cm, käyttää nyt ticketin 80 haalaria. Ja juuri sopivasti reilu et menee koko loppu talven ja haalari on tämän vuoden mallia. Riippuu merkistä et minkä kokonen pitää olla. Viime talvena oli ticketin 74 ja tyttö oli 1,3v ja haalari mahtu hyvin koko talven.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Meillä tyttö 2,3v ja 90cm, käyttää nyt ticketin 80 haalaria. Ja juuri sopivasti reilu et menee koko loppu talven ja haalari on tämän vuoden mallia. Riippuu merkistä et minkä kokonen pitää olla. Viime talvena oli ticketin 74 ja tyttö oli 1,3v ja haalari mahtu hyvin koko talven.
Noita ticketin kokoja ei kannata tähän ketjuun sekoittaa, ne on muutenkin aivan omituisia, ja niitä ei voi suhteuttaa mihinkään, pakko kokeilla ennen ostoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Meillä tyttö 2,3v ja 90cm, käyttää nyt ticketin 80 haalaria. Ja juuri sopivasti reilu et menee koko loppu talven ja haalari on tämän vuoden mallia. Riippuu merkistä et minkä kokonen pitää olla. Viime talvena oli ticketin 74 ja tyttö oli 1,3v ja haalari mahtu hyvin koko talven.
meillä tuo 2v. joka käyttää 80cm reimateccia ja hukkuu siihen käytti 1veenä alkutalven äp-haalaria ja lopputalvesta remun 74cm haalaria.

mä oon oottanu sitä kasvupyrähdystä muttei sitä taidakaan tulla,heh. ei uskalla yhtään arvailla ens talvea...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Meillä tyttö 2,3v ja 90cm, käyttää nyt ticketin 80 haalaria. Ja juuri sopivasti reilu et menee koko loppu talven ja haalari on tämän vuoden mallia. Riippuu merkistä et minkä kokonen pitää olla. Viime talvena oli ticketin 74 ja tyttö oli 1,3v ja haalari mahtu hyvin koko talven.
Noita ticketin kokoja ei kannata tähän ketjuun sekoittaa, ne on muutenkin aivan omituisia, ja niitä ei voi suhteuttaa mihinkään, pakko kokeilla ennen ostoa.
joo ja ne mitotukset on taas kuulemma muuttuneet, pienemmiksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden äiti:
Meidän isommalla lapsella oli 92cm haalari vielä 3vuotiaana. 1,5vuotiaalla pikkusiskolla on nyt 86cm Polarn o Pyret-haalari, istuu tosi hyvin vaikka vähän iso onkin. 86cm Reimateciin tyttö hukkui kun sitä kaupassa testattiin.

Ja meillä 2 vuotiaalle pojalle joka on 89cm pitkä, on 92 kokoinen reimatec aivan liian kittana lahkeista, 98 kokoa käyttää hän. Joten kyllä mä ainakin 92 kokoisen ottaisin 1,5 vuotiaalle. Ja meidän poika ei ole pisimmästä päästä, on keskikäyrän alla pituutensa puolesta.

 
ei jaksa kirjautua
Meillä tyttö nyt 9kk, käytössä reiman 74 kokoinen 2-osainenpuku ja remun 74 haalari, tyttö 72cm, ja käyttää sisävaatteissa 74/80 kokoisia, on pitkä selkäinen joten itse aijon vähintään 86 puvun ensi talveksi ostaa.
 
K
Riippuu niin tenavasta. Eti who:n sivuilta kasvukäyrät ja arvioi sen perusteella. Sori kun en voi linkittää kännykällä.
Mun poika on sen verran apinoiden sukua vissiin että kaikissa muuten sopivissa vaatteissa on aivan liian lyhyet hihat. Tai sit se on vaan normaalia lasten vaatteille
 

Yhteistyössä