minkä kokoiset rinnat ovat ihanat?

vieras m
Omaste mielestäni rintojen koolla ei ole suurta väliä (kunhan ei ole aivan älyttömän isot vartaloon verrattuna). Tämä ei tarkoita, että rinnoilla ei olisi mitään väliä, vaan rinnat on tosi ihanat.

Itse tykkään kivasti laskeutuvista rinnoista. Liiveissäkin rinnat näyttää mukavemmille kun ne lepää luonnollisesti eikä ole ole puristettu push up:eilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan juu:
Kaikki tisut on ihania! Näin tissimiehenä niitä vois katsella ja kosketella vaiks koko päivän. Mut jos pitäis valita sellaiset tisut, jotka olis 10 +. Niin sit mielellään kokoa b tai isompi. Hiukan roikkuvat eli ei mitkään pystyt teinitisut. Sit mielellään isot nännipihat. NAM NAM :p
;-)

 
tissini ovat kuin kuivankesän oravalla...pienet lurpahtaneet rusinat. Huolisin niihin lisää täytettä, jotta olisivat sellaiset täyteläiset puolipallot kuten ennen lasta (mokomakin (rakas ihana lpseni) imaisi täytteet parempiin suihinsa.) Isännälle jäi siis vain nämä tyhjät nahkarukkaset joita kouria. B-kuppi on kokoiselleni hukkapätkälle ihan tarpeeksi, vähänkin isommissa painopisteen muuttuminen saisi aikaan jatkuvaa kärsälleen kyntämistä.
 
Minun mies aina sanoo että koolla ei väliä kunhan niissä on nännit!Mitä isommat sen paremmat.
Ei nännipiha vaan se itse nänni :)
Sanookin että parin lapsen imettäneillä on parhaimmat =)
Kerran oli "törmännyt" tosi isoihin rintoihin eikä ollut juurikaan kummoisen ihanat koska niissä ei ollu nännejä juuri yhtään että olisi edes suuhun saanut!

(no, tykkää kyllä isoista mutta tykkää myös minun 2lasta imetetyistä B-kupeistakin )
 
Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja RockMom:
:/ kertokaa tyhmälle millanen on lyijykynä-tai kyynärpäätesti..? pakko testaa läpäseekö.. :LOL: kyllä näillä maitokannuilla luulis läpäsevän.. -ei raskaana- ne onkin jonkin verran pienemmät..
Rinnat ovat kauniit jos kynä ei pysy rintojen alla. :whistle:
Mulla on aina pysynyt . :snotty:
 
Täytyy nyt tässä kanssasisarilta kysyä, kun en ole tajunnut mitään pukukoppivertailua suorittaa, että jääkö imetyksen jälkeen aina sellaiset tiukat filtteri nännit? Mulla on siis sellaiset 24/7. Joskus ottaa hermoon, kun mokomat näppylät sojottavat ohuitten (ja vähän paksumpienkin) puseroitten läpi...eli aina näkyy nännit...oli helle tai vilu. On mun mielestä vähän turhan huomiotaherättävääkin...Et mites teillä muilla?
 
Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:
Täytyy nyt tässä kanssasisarilta kysyä, kun en ole tajunnut mitään pukukoppivertailua suorittaa, että jääkö imetyksen jälkeen aina sellaiset tiukat filtteri nännit? Mulla on siis sellaiset 24/7. Joskus ottaa hermoon, kun mokomat näppylät sojottavat ohuitten (ja vähän paksumpienkin) puseroitten läpi...eli aina näkyy nännit...oli helle tai vilu. On mun mielestä vähän turhan huomiotaherättävääkin...Et mites teillä muilla?
Mulla on aina ollut sellaiset.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:
Täytyy nyt tässä kanssasisarilta kysyä, kun en ole tajunnut mitään pukukoppivertailua suorittaa, että jääkö imetyksen jälkeen aina sellaiset tiukat filtteri nännit? Mulla on siis sellaiset 24/7. Joskus ottaa hermoon, kun mokomat näppylät sojottavat ohuitten (ja vähän paksumpienkin) puseroitten läpi...eli aina näkyy nännit...oli helle tai vilu. On mun mielestä vähän turhan huomiotaherättävääkin...Et mites teillä muilla?
Mulla on aina ollut sellaiset.
sul on mun nännit :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:
Täytyy nyt tässä kanssasisarilta kysyä, kun en ole tajunnut mitään pukukoppivertailua suorittaa, että jääkö imetyksen jälkeen aina sellaiset tiukat filtteri nännit? Mulla on siis sellaiset 24/7. Joskus ottaa hermoon, kun mokomat näppylät sojottavat ohuitten (ja vähän paksumpienkin) puseroitten läpi...eli aina näkyy nännit...oli helle tai vilu. On mun mielestä vähän turhan huomiotaherättävääkin...Et mites teillä muilla?
oi, tuollaiset nännit ovat juuri ihanat!!! tosi ihanaa katsella, kun pääsisi vielä koskemaan tai jopa nuolaisemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja levottomia ajatuksia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:
Täytyy nyt tässä kanssasisarilta kysyä, kun en ole tajunnut mitään pukukoppivertailua suorittaa, että jääkö imetyksen jälkeen aina sellaiset tiukat filtteri nännit? Mulla on siis sellaiset 24/7. Joskus ottaa hermoon, kun mokomat näppylät sojottavat ohuitten (ja vähän paksumpienkin) puseroitten läpi...eli aina näkyy nännit...oli helle tai vilu. On mun mielestä vähän turhan huomiotaherättävääkin...Et mites teillä muilla?
oi, tuollaiset nännit ovat juuri ihanat!!! tosi ihanaa katsella, kun pääsisi vielä koskemaan tai jopa nuolaisemaan.
No voi tsiisös mään (tai ainakin oletan sun olevan mies...), ajatteleppa jos osuis omalle kohdalles, eli sulla olis jatkuva heijari - mopo keulis, niin että kaikki muut housut paitsi verkkarit ahistais ja niitä et vois pitää taas kun seisokki olis kun puolijoukkueteltta. Et varmaan dikkais, eikä sulle varmaan kovin moni kissa sanois et bomchikawauwau! Hä? Eli nännit sojossa on kiva olla kammarin hämyssä ja siinä se. Eikä mun munkkeja muuten kuka vaan pääse nuolemaan!
 

Yhteistyössä