Minkä kokoisia 2v lapset olleet?

MjaJ
Meillä poika oli 1,5v neuvolassa tuon 91,4cm (12,7kg), mutta on kai pojat muutenki vähän pidempiä yleisesti. Mutta siis mun käsittääkseni tuo teidän tytön pituus ois aika normaali 2v koko..?! Jos yhtään oon perillä.. tai no tietysti riippuu mhin vertaa. :)
Minkä kokonen oli muuten syntyessään tyttö?
 
ÄitiAurinko
Kyllä mun mielestä ihan normaali mitois kans. Itelläni reilu 2- vuotiaat kaksostytöt ja nämä olivat 2-vuotis neuvolas 85cm ja 12kg molemmat, että hyvin olivat kasvaneet taas ,kun lähtökohdat oli vajaa 2,5kg ja 44.5cm molemmilla. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:45 MjaJ kirjoitti:
Meillä poika oli 1,5v neuvolassa tuon 91,4cm (12,7kg), mutta on kai pojat muutenki vähän pidempiä yleisesti. Mutta siis mun käsittääkseni tuo teidän tytön pituus ois aika normaali 2v koko..?! Jos yhtään oon perillä.. tai no tietysti riippuu mhin vertaa. :)
Minkä kokonen oli muuten syntyessään tyttö?
Syntyessään oli 55cm ja 3990g.

Ja mun mielestä ihan normi kans, mut kai noihin käyriin pitää luottaa. ;)
 
Neuvolaan ei olla vielä päästy, mut arvio/kotimittaus n.10kg ja 77cm.
Ihan normirajoissa molemmat, toinen vaan ylä ja toinen alapäässä. Niin ne vaihtelee pieninä ja isoina. Syntymämitat meillä 3030 ja 50.
 
Emmaliina harmaana
Poika oli 2v neuvolassa pari kuukautta sitten 96cm ja painoa vähän alle 14kg. Siis laiha ja pitkä sälli. Nyt painaa melkein 15kg kun kotivaa'alla on käynyt. :D Syntyessä oli 53cm ja 3800g ja koko pienen ikänsä menny pituudesa ylimmällä käyrällä ja vähän ylitteki ja painossa alimmalla. Mut kun on sopusuhtasen näkönen ni ei oo ikinä tullu mitään sanomisia tosta painosta.
 
Meillä poika oli 2v 90cm ja 13 kg. Syntyessään keskimittainen eli liki 3500g ja 50cm.

Shamandalien tyttö on kyllä pitkä ikäisekseen tytöksi, mutta olihan hän jo syntyessään tosi pitkä, missin mitoissa =)
 

Yhteistyössä