Minkä kokoisia mammoja täällä palstailee?

  • Viestiketjun aloittaja "Läski"
  • Ensimmäinen viesti
175cm ja oiskohan painoa nyt sellaset 57kg?
Tammikuussa painoin 55kg ja sitä olen kovasti nostellut ja ainakin tuntuu että on tullut, puntaria en omista. :D

Vaatekoko vähän riippuu..XS tai S, 32-34..housuissa täytyy tehdä niin, että kavennan koska muuten "löpöttää" jos löytää tarpeeksi pitkät housut.
Paidanhihat venyttelen aina pesun jälkeen.. :D
 
Viimeksi muokattu:
neeeea
170cm, 108kg, vaatekoko 50/52, rasvaprosenttia en edes halua tietää. Puolustuksekseni, kerkesin paisumaan kovasti ennen kuin mulla huomattiin kilpirauhasen vajaatoiminta, nyt ei paino nouse mut ei myöskään putoo :(
 
[QUOTE="Mehis";25759524]169cm ja 58kg ja 40 koon vaatteet niskassa[/QUOTE]

Hassua, miten erimuotosia me ihmiset ollaan! Mä oon sua lyhyempi, 167, ja painavampi, 65 kg (vieläkin muutama ylimääräinen raskauskilo jäljellä, hitaasti mutta varmasti ovat tippuneet, tavoite päästä takasin 62 kiloon), ja käytän nyt 38-40 kokosia vaatteita. Tossa 62 kilossa käytän 36-38 vaatteita.
 
HippuTAR
165 cm ja 88 kg. Vaatekoko 46-48.

Nelisen vuotta sitten painoin 108 kg. Vuodessa silloin pudotin ton 20 kiloa mutta siihen se sitte jäi, pitäis yrittää saada vielä toinen samanlainen satsi pois.
 
"mä vaan"
167cm ja 73 kg, vaatteet kokoa 44, joskus 42. Ja L. Kuppikoko 80F. Olis mielenkiintoista kuulla myös senttejä, rinnan ympärys, vyötärö ja lantio? Mulla 105/81/106...
 

Yhteistyössä