Minkä kokoisia taloja?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
meillä on omakotitalo jossa neliöitä 116.

ja taidan olla poikkeava ihminen ku ihan hyvin voisin asua paljon pienemmässäkin =) vaikka tuossa 75neliön talossa,enkä usko että pieneksi kävis...kaikilla muilla tuntuu olevan se mielikuva että lasten kanssa on oltava se reilusti toista sataa neliötä että viihtyy...
eli viihtyisin kyllä ite ihan hyvin paljon pienemmässäkin ennen vanhuudenpäiviäni,jos vaan asunto olis mieleinen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
Just eilen käytiin tekemässä vuokrasopimus kolmioon 72,5neliöö, nyt pitäis vaan rempata sitä sit.

Maksaako vuokranantaja rempan? Mielenkiinnosta kyselen
maksaa, itse ei vaan halunnut alkaa tekemään, mutta me kun tehdään remontti maksaa kaiken.. vanha jääkaappi on, ei edes pakastelokeroa siinä, pitää kysästä ostaisko uuden jääkaapinkin...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko neliöitä teidän taloissa? Onko omakotitalo, 3h+k+s pieni, jos siinä on vaan 75 neliötä?
On pieni omakotitaloksi. Onko tuo asuinneliöiden määrä vai koknaisneliöt? Siis lasketaanko tuohon varastot, ym?

Meillä on 200 neliötä varaston ja autotallin kanssa. Neljälle ihan passelin kokoinen.
En tiedä vielä mitä noihin neliöihin sisältyy, mutta pihalla on joku erillinenkin rakennus, varasto tms. Toki riippuu myös pohjaratkaisustakin, olen joskus asunut 70 neliöisessä kolmiossa, mikä oli todella tilava (tosin siinä ei ollut saunaa), mutta tämä nykyinen asuntomme on taas todella pieni, ja pohjaratkaisultaan aika outo, mikä vie neliöitä. Mulle tärkeintä olis että ainakin toinen makkari ja keittiö olis suht isoja. No mutta sen näkee jahka mennään sitä taloa katsomaan tällä viikolla.
 

Yhteistyössä