minkä kokoisia teidän 10-12v lapset on?

  • Viestiketjun aloittaja "anni"
  • Ensimmäinen viesti
Poika 11v7kk ja pituus on jotain 146-150 cm. Keväällä oli 146, mutta näyttää kasvaneen kesän aikana. Mitattu ei ole. Puntarilla käväisi joku aika sitten ja paino oli 36 kg. Kenkä on 39.
 
Viimeksi muokattu:
"Abc"
Meillä on 11,5 vuotias poika ja mittaa vähän alle 150 ja paino suunnilleen 40-42!kiloa. Siinä mielessä neuvolan ihanne lapsi, että on koko ikänsä kasvanut tasaisesti nollakäyrää sekä pituudessa että painossa.
 
[QUOTE="äiti";26896451]Tyttö 12v , 131 cm , 29 kg , ja kenkä 32[/QUOTE]

Ja kuten jokaikiseen tämmöiseen ketjuun änkeää joku jonka lapsi ei ole lähellekkään mainittuja ikiä niin nyt pääsen minä :)
Meidän ekalle menevä poika on 131cm ja painaa n.26kg ja kenkäkin on 35.. (ja tokalle menevä tyttö kans suurinpiirtein samoissa mitoissa)

(anteeksi hirveesti..)
 
"Mie"
[QUOTE="mii";26896765][viesti moderoitu][/QUOTE]

Jalka kasvaa ensin ja sitten vasta lapsi perässä... Näin se menee.
Itselläni oli kuudennella luokalla kenkä numeroa 40 ja samaa kokoa se on edelleenkin 25 vuotta myöhemmin.
Mutta hirveän painavia osan lapset on kyllä.
Meidän 10v tyttö on 137cm ja 25,5kg
 
-
[QUOTE="mii";26896765]minkälaisten hirven kokosista ämmisstä joidenkin tytöt on lähtöisin kun kengän koko on 40-41?
voi herttinen sentään, et kauheen kokosia lapioita tyttölapsilla...[/QUOTE]

40-41 on ihan normaali kengänkoko naiselle...
 
"Mie"
[QUOTE="mii";26896816][viesti moderoitu][/QUOTE]

Jaa... Kaikki on niin suhteellista. Minusta minulla on aika sopivan kokoinen jalka pituuteen nähden (179cm)
Hassulta se näyttäisi kovin pieni jalka tässä varressa.
 
"ninni"
[QUOTE="Mie";26896869]Jaa... Kaikki on niin suhteellista. Minusta minulla on aika sopivan kokoinen jalka pituuteen nähden (179cm)
Hassulta se näyttäisi kovin pieni jalka tässä varressa.[/QUOTE]

paljonko sinä painat?
 

Yhteistyössä