minkä kokoisia teidän 10-12v lapset on?

  • Viestiketjun aloittaja "anni"
  • Ensimmäinen viesti
11v:n äiti.
Meillä hieman pulska lapsi, reilu viikko sitten täytti 11v. Pituus 148 cm, paino 40 kg. Minusta hänen pitäisi painaa enintään 36-37 kg. :( ihmetyttää, kun olin itse tyttöni ikäisenä suunnilleen samanpituinen (146,5 cm) ja painoin 10 kiloa vähemmän...
 
Kuudenäiti80
Heinäkuussa 12v täyttävä nyt 141cm ja 37kg, kengän koko 36

Maaliskuussa 10v täyttänyt nyt 130cm ja 33kg


Pienehköjä tyttöjä ja ruumiinrakenteeltaan aivan erilaisia :)
 
jaa jaa
Jos sanot tyttöä pulskaksi, olet todella väärässä! 40 kg on juuri sopiva paino 11 - vuotiaalle n. 145 - 155 cm pitkälle tytölle! Tytölläsi saattaa vain murrosikä alkaa aikaisemmin kun itselläsi (146,5 cm ja 30 kg ei luulisi se vielä alkanut....) Vaikka geenit vaikuttaa, ei kaikilla
 
we girl..
12 v tyttö, 153-154 cm, ja vähän reilu 42 kg. Vaikka ikä menee vähän yli, niin 13 v isoveli 177 cm ja 43 kg. Poika kyllä todella laiha... Ja vielä pikkusisko ihan pian 10 v 144 cm ja 33 kg.
 
"muumimamma"
Poika 10v 135cm 28kg,kenkä 36. Mulla kaikki lapset tosi hoikkia, niinkuin olin lapsena itsekin...tai vielä kolmen lapsen jälkeen 35vuotiaana alle 60kg 171cm pituisena. Lasteni varteen ei myöskään paino vaan tartu...tää menee ohi aiheen, anteeksi siitä...Mutta 20vuotias poikani on 185cm ja painaa reilu 60kg, sukuvika laihuus meillä.
 
Pitkäkä
Itse olen 12v poika ja pituutta n. 178cm ja kengänkoko 46-47. Olen isokokoinen kaikipuolin mm. hartiat. Hartiat vissii jotai 46cm. No joo. Isä ja äiti ja muut ihan normikokosia mutta ite oon joku ylipitkä :D
 
vierailija
[QUOTE="äiti";26896451]Tyttö 12v , 131 cm , 29 kg , ja kenkä 32
Ja kuten jokaikiseen tämmöiseen ketjuun änkeää joku jonka lapsi ei ole lähellekkään mainittuja ikiä niin nyt pääsen minä :)
Meidän ekalle menevä poika on 131cm ja painaa n.26kg ja kenkäkin on 35.. (ja tokalle menevä tyttö kans suurinpiirtein samoissa mitoissa)

(anteeksi hirveesti..)[/QUOTE]

Itse painoin 12,5-vuotiaana alle 30 kiloa. Pituus keskiverto. 60-luvulla lapset olivat normaalipainoisia, luokalla oli aina se yksi vähän pulleampi.
 
vierailija
Oonko läski?

Paino: 54-56kg
Pituus: 165cm
Ikä: 12v tyttö
Harrastan erillaisia liikunta lajeja esim. Kesällä jalkapalloa, uimista ja juoksua ja talvella luistelua ja hiihtoa. Pyöräilen kouluun keväällä, kesällä ja syksyllä, ja talvella kävelen (joskus menen autolla, koska on jotain 30 astetta pakkasta tai sitte ei vain jaksa) (asun lapissa).
Liikun muutenkin TODELLA paljon, en syö melkein ikinä herkkuja ja muutenki syön terveellisesti. Oonko läski vastatkaa pliis!! :) <3
 
vierailija
Oonko läski?

Paino: 54-56kg
Pituus: 165cm
Ikä: 12v tyttö
Harrastan erillaisia liikunta lajeja esim. Kesällä jalkapalloa, uimista ja juoksua ja talvella luistelua ja hiihtoa. Pyöräilen kouluun keväällä, kesällä ja syksyllä, ja talvella kävelen (joskus menen autolla, koska on jotain 30 astetta pakkasta tai sitte ei vain jaksa) (asun lapissa).
Liikun muutenkin TODELLA paljon, en syö melkein ikinä herkkuja ja muutenki syön terveellisesti. Oonko läski vastatkaa pliis!! <3
Et todellakaan ole läski, vaan urheilullinen nuori!
 

Yhteistyössä