Minkä merkkisen välikausihaalarin aiot ostaa kevääksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä on ollut toisella käytössä Remu ja toisella Jonathan. Molempiin olen ollut tosi tyytyväinen, vaikka jo käytettynä hankitut ovatkin. Laadultaan minusta olleet samanlaiset. Ei valittamista!
 
Meill on ollut Po.P:n kaksiosaiset puvut molemmilla ja hyvin ovat kosteutta pitäneet, ei mitään valittamaista vaikka muksut ovat lähinna vatsallaan ryömineet maassa. Muutenkin mukavan tuntuiset ja hyvät lasten liikkua.

Nyt ostin alennuksista Reimatecin takit noille, kevään menevät molemmilla vielä vanhat puvut mutta syksyksi sitten. Todennäköisesti hankin niihin Po.P:n housut kavereiksi.
 
luulisin et kuopukselle menee vielä viime kesänä ostettu ticket ja ticketiä suosittelen kyllä lämpimästi, kosteuden- ja kulutuksenkestoltaan paaaljon parempi kuin reimatec =) esikolla on ticketin fleecevuorinen rainset ja sitten ihan perinteinen ticketin sadeasu =) lisäksi ostin kuopukselle uudet lämminvuoriset katvigin sadehaalarit, joten niitä tulee varmasti käytettyä paljon kevättalvella =)
 
Kai mä Remun ostan, talvihaalari ainaki on hyvä. Viimeks oli välikausipukuna se paljon puhuttu ReimaTec eikä sekään huono ollut. Tai mä sit katson missä hinnoissa on ja mikä väri miellyttää enemmän... turhamaista joo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iivana Nyhtänköljä:
Viime keväinen Jonathan varmaan menee vielä. Jos pitää ostaa uusi, ostan samaa merkkiä! Kaikilla lapsilla ollut käytössä Jonathanin haalarit ja tyytyväinen olen edelleen! Laatu on erinomainen ja hintakin on järkevä. =)
:wave: peesi
 
pikku-toukka
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Kai mä Remun ostan, talvihaalari ainaki on hyvä. Viimeks oli välikausipukuna se paljon puhuttu ReimaTec eikä sekään huono ollut. Tai mä sit katson missä hinnoissa on ja mikä väri miellyttää enemmän... turhamaista joo.
Luultavasti menee vielä Remun haalari, mutta saatanpa ostaa uuden, jos näyttää siltä ettei syksyllä enää mahdu. Viimeksi ootin kesän aleihin ja en sitten saanutkaan enää sitä väriä, minkä olisin halunnut. Remuun varmaan luotan jatkossakin, tosin jos esim. reimalle hienommat värit, niin voin ostaakin!
 
Tytöllä on valmiina Remun ja Reimatecin haalarit, sekä Reiman ja Seppälän kaksiosaiset puvut, joten hänelle ei osteta mitään.
Pojalle ostan varmaan Remun tai Reimatecin, riippuu siitä kummalla on paremmat värit (haluan sellaisen, jossa alaosa on ruskeaa tai harmaata, ei näy lika) ja siitä, onko jompikumpi jossain tarjouksessa. Jonathan kiinnostaisi myös, muttei ole myymälää täällä ja olen tosi surkea ostamaan jälleenmyyjältä. Poika tarvitsee myös jonkun kaksiosaisen asun, sen ei tarvitse olla vedenpitävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iivana Nyhtänköljä:
Viime keväinen Jonathan varmaan menee vielä. Jos pitää ostaa uusi, ostan samaa merkkiä! Kaikilla lapsilla ollut käytössä Jonathanin haalarit ja tyytyväinen olen edelleen! Laatu on erinomainen ja hintakin on järkevä. =)
Juuri näin täälläkin!

 

Yhteistyössä