Minkä merkkisiä kumisaappaita käytätte lapsilla?

"Vieras"
Kidorablesta ei kokemuksia, meillä reilu 3 vuotiaalla kesällä Nokian Kontiot ja talvela Vikingin karvakumpparit. Molempiin ollaan oltu tyytyväisiä, pysyvät hyvin lapsen jalassa ja pitävä, ei liukas pohja.
 
"vieras"
Miten pitkälle yleensä tarvii vuorelliset kumpparit? oon ostamas ekaa kertaa lapselle 1v.8kk kumisaappaita, kun päiväkodis olis ainakin tarpeen. Viime syksynä meil oli lainassa ilman vuorta olevat kumisaappaat ja aina oli kylmät jalat ulkoilun jälkeen. Onko vuorelliset jo +10-+15 asteessa liian kuumat?
 
Meillä ollut Nokia, Tretorn, Reima, Dinsko. Kaikkia muita paitsi noita Reiman kumppareita voin suositella, ne hajoilee luvattoman nopeasti(useista kokemusta kun malliltaan olisivat hyvät). Katson mallista ennen kaikkea, että pohja on kunnolla kuvioitu, jotta jalkarenksu pysyy hyvin.

Kaikista parhaat talvikumpparit on meillä olleet Dinskosta ostetut villavuoriset saappaat, niistä kokemusta jo useammalta vuodelta:) Värejä ei kyllä ole monia(taisi nyt olla lime, pinkki ja musta).
 
hghg
Mä olen ostanut jo vuosia (esikoinen nyt 9v) kalippo-kumppreita cittarista ja prismasta. maksaa 7-10€ ja ajaa todellakin asiansa. Pariin kertaan ostanu mm. reiman kumpparit ja ne oli muutamassa viikossa saumoista auki.
 
Tää on sellanen kohta johon en ole koskaan alkanu erityisesti "panostaa", koska lämpökumppareita ei tarvita(Täysin vedenkestävät talvisaappaat) ja lämpimän sään kumpparit tuntuu ajavan kaikki ihan saman asian, en ole huomannut eroa minkään merkkien välillä. Olen sitten ostanut vain käteen sattuvat prismasta, maksoi 8e. En muista mikä merkki, siinä on jotain pesukarhuja paljon... :D
 
lucifer
eipä o otullu kenkienkään kohdalla mietittyä merkkiä, ollaan ostettu sellaiset mitkä muksu on sattunu tahtomaan. tällä hetkellä esikoisella on merirosvokumpparit, nuoremmalle pitäisi ostaa ja se iski silmänsä angry birds malliin...
pienempänä oli ihan perus nokioita ja mummolassa nykyäänkin kun siellä on enemmän tuota lehmänpaskaa missä tarpovat satunnaisesti
 
spläts
Monella tuntuu olevan Reimasta huonoja kokemuksia. Meillä on 2,5 -vuotiaalla lapsella ollut kolmet Reiman kumisaappaat eikä ole mitään valittamista (en sitten tiedä onko ongelma isompien saappaissa).

Seuraavaksi käyttöön tulee Vikingin kumisaappat.
 
Meillä on ollut monet vikingin karvavuorikumpparit ja olen niistä tykännyt. Mini-a-turen kumpparit myös on olleet hyvät. Kerran ostin prismasta jotkun halpiskumpparit ja ne olivat karseat. Niin veltot, että hankala saada villasukan ja sisävaatteiden lahkeiden päälle mitenkään hyvin ja varret koko ajan makkaralla. Jäivät pitämättä.
 
"pete"
Onko kellään kavoissa ominais tuoksua? Meillä on kahdet kumpparit ja molemmat haisee kuin kissa olisi niihin pissinyt. Kissaahan meillä ei ole ja uudesta asti ihmeteltiin mistä se haju tulee.
 
"orion"
[QUOTE="pete";29980109]Onko kellään kavoissa ominais tuoksua? Meillä on kahdet kumpparit ja molemmat haisee kuin kissa olisi niihin pissinyt. Kissaahan meillä ei ole ja uudesta asti ihmeteltiin mistä se haju tulee.[/QUOTE]

Joo meillä on lapsella nyt kavat saappaat ja jossain vaiheessa alkoi haista kissanpissalle. Tuli niitä pestyäki ja ruokasoodassa tais lapsen isä niitä liottaa, väheni ainaki se haju.
 
"Pete"
[QUOTE="orion";29980116]Joo meillä on lapsella nyt kavat saappaat ja jossain vaiheessa alkoi haista kissanpissalle. Tuli niitä pestyäki ja ruokasoodassa tais lapsen isä niitä liottaa, väheni ainaki se haju.[/QUOTE]

Eli kiusallinen ominaisuus näissä. =)
 
"gdf"
Meillä on kuopuksella vanhat kontiot, vieläkin kohtuullisessa kunnossa, vaikka ovat olleet aiemmalla lapsella ja ostettu kirppikseltä!.Kuulemma nykyään on laatueroja Nokian saappaissa.

Esikoisella on nyt Crocsit ja ne on ollut tosi hyvät. Aiemmin oli Jonathanit ja ne meni totaalisen rikki parissa kuukaudessa. Eli en suosittelisi, saman hintaiset kuitenkin oli kuin Crocsit ja jälkimmäisistä olen muiltakin kuullut vain pelkkiä kehuja.
 

Yhteistyössä