Minkä nimiiä kaksosia täällä on?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 11:35 Jukolan emäntä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 08:24 äityli 06 kirjoitti:
:wave: :wave: :wave:

Meillä Jasperi Aleksi Tapio ja Kasperi Manu Tapio

Meidän 5v Petteri Jani Tapio ja 3v Valtteri Toni Tapio

:heart: :heart: :heart: :heart:
Aika jännä.. Me eka aateltiin nimiä Jasper ja Kasper, mut sit haluttiinkin erilaiset nimet ettei mee sekasin. Ja pojat on siis Jarkko ja Kasper :)

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Must tai meistä miehen kans noi oli juuri sopivat nimet meidän pojille..aivan ihanat nimet


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

JUKOLAN ÄITI.....minkä ikäset teil on? onko muita lapsia?missä päin asustatte?
 
Meidän pojat on Voitto Eemeli ja Oiva Artturi, ikää tänään 4kk
Lisäksi 6v Kaisa Aurora ja Paavo Ilmari 4v.

Onko teistä nuo kaksosten nimet (Voitto ja Oiva), jotenkin rumat ja vanhanaikaiset? :ashamed: Kun hirveen monelta ollaan saatu tuon tapaisia mielipiteitä kun ollaan sanottu mitkä poikien nimet on... :ashamed: :/ Ja pakostikkin pahoittaa itse sitten mielensä. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 21:20 äityli 06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 11:35 Jukolan emäntä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 08:24 äityli 06 kirjoitti:
:wave: :wave: :wave:

Meillä Jasperi Aleksi Tapio ja Kasperi Manu Tapio

Meidän 5v Petteri Jani Tapio ja 3v Valtteri Toni Tapio

:heart: :heart: :heart: :heart:
Aika jännä.. Me eka aateltiin nimiä Jasper ja Kasper, mut sit haluttiinkin erilaiset nimet ettei mee sekasin. Ja pojat on siis Jarkko ja Kasper :)

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Must tai meistä miehen kans noi oli juuri sopivat nimet meidän pojille..aivan ihanat nimet


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

JUKOLAN ÄITI.....minkä ikäset teil on? onko muita lapsia?missä päin asustatte?
Tonne yhteen alotukseen jo esittelinkin perheen, mutta laitanpa tähänkin.. eli kaksoset ovat 1v3kk. Ja lapsia on 6 yhteensä. Isommat 12v, 7v, 5v ja 3v. Ja seitsemättä odotellaan rv 22
 
Vierahana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2006 klo 21:07 Vieras kirjoitti:
Meidän pojat on Voitto Eemeli ja Oiva Artturi, ikää tänään 4kk
Lisäksi 6v Kaisa Aurora ja Paavo Ilmari 4v.

Onko teistä nuo kaksosten nimet (Voitto ja Oiva), jotenkin rumat ja vanhanaikaiset? :ashamed: Kun hirveen monelta ollaan saatu tuon tapaisia mielipiteitä kun ollaan sanottu mitkä poikien nimet on... :ashamed: :/ Ja pakostikkin pahoittaa itse sitten mielensä. :/
Mun mielestä nuo nimet on tosi suloiset ja kauniit. Sehän on suuri voitto saada terve vauva syliin Äläkä pahoita mieltäsi ajatelemattomien kommenteista, paljastavat omat huonot tapansa ja junttiutensa. Teidän mielestänne pojat olivat varmasti juuri noiden nimien näköiset ihanuudet. Oivahan on muuten jo muotinimi.
 
Jokaisella makunsa
Kuka tykkää mistäkin.Nimimerkki Älyhoi tuleeko sulle hyvä mieli kun mollaat muita?
Ja ne Voitto ja Oiva ovat ihanat nimet, voisin ajatella omille lapsillekin. :hug:
 
Neljän äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2006 klo 21:07 Vieras kirjoitti:
Meidän pojat on Voitto Eemeli ja Oiva Artturi, ikää tänään 4kk
Lisäksi 6v Kaisa Aurora ja Paavo Ilmari 4v.

Onko teistä nuo kaksosten nimet (Voitto ja Oiva), jotenkin rumat ja vanhanaikaiset? :ashamed: Kun hirveen monelta ollaan saatu tuon tapaisia mielipiteitä kun ollaan sanottu mitkä poikien nimet on... :ashamed: :/ Ja pakostikkin pahoittaa itse sitten mielensä. :/

Minusta on todella tyhmää moittia kenekään nimivalintoja!!!
Itse kuulin aikoinaan 7v sitten kiertotietä erään ihmisen moittineen lapsemme nimeä ja muistan aina tuon kommentin. Silti lapsemme nimi ihan "tavallinen" kalenterista löytyvä, vanhanaikainen nimi.
 
Minä ihastuin aikoinani Onni-nimeen. Lapsista ei kuitenkaan tullut sen nimisiä, mutta samaan tyyliin kuitenkin. Kaksostemme nimet ovat erikoiset vaikkakin "tavalliset" kalenterista löytyvät nimet. Kun mietimme kaksosillemme nimiä, tiesimme, että kaikki eivät tule pitämään nimistä . Yksi tuttava sanoi suoraan, että miksi laitoimme lapsillemme sellaiset nimet. Toisaalta moni on ihastunut nimiin. Itse pidämme kovasti lastemme nimistä. Lapset eivät itse ole nimistään valittaneet eikä kaveritkaan ole nimiä pitäneet sen kummempina kuin jos nimi olisi Toni tai Jani tai jotain muuta yleistä (ikää lapsilla on jo 10 v +). Eli tyytyväisiä olemme olleet nimivalintaamme, vaikka alkuun vähän epäilyttikin.
 

Yhteistyössä